oudste saab 9-5 estate in nederland
-
joris1806
- Donateur

oudste saab 9-5 estate in nederland
vanmorgen zag ik ik een bericht van 95twinturbo dat hij de 2 na oudste saab 9-5 estate origineel Nederlands geleverd heeft. Ik heb kenteken xt rv 99, dus net nog iets ouder.
Er moet er nog een zijn met kenteken XS HP 67. en ik ben gewoon nieuwsgierig of de eigenaar ook lid is van dit forum
mogelijk kunnen we dan een keer een groepsfoto maken
lees het wel
Er moet er nog een zijn met kenteken XS HP 67. en ik ben gewoon nieuwsgierig of de eigenaar ook lid is van dit forum
mogelijk kunnen we dan een keer een groepsfoto maken
lees het wel
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Re: oudste saab 9-5 estate in nederland
Nou, ik ben ook wel eens benieuwd wie nu de alleroudste heeft (en of ie ook gekoesterd wordt
)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik had ooit de XZ-DH-71, kennelijk ook een van de oudere (10-3-1999, dus slechts een paar weken verschil). Rijdt nog steeds rond bij degene aan wie ik ‘m verkocht zo’n 6 jaar terug.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Leuk, dat is slechts een dag jonger dan de mijne zag ik. Alleen volgens RDW is hij op dit moment niet verzekerd, dus rondrijden doet ie op dit moment niet. Ik vond het al vreemd dat hij niet in de uitdraai zat. Maar die had ik gefilterd op geldige APK-keuring en verzekering.Sapphire schreef: ↑za 16 mar, 2024 0:37Ik had ooit de XZ-DH-71, kennelijk ook een van de oudere (10-3-1999, dus slechts een paar weken verschil). Rijdt nog steeds rond bij degene aan wie ik ‘m verkocht zo’n 6 jaar terug.
https://kenteken.tv/hoeveelzijnernog.ph ... bjmax=1999

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Oke, ik had alleen de apk gecheckt. Ik heb met enige regelmaat nog contact met de huidige eigenaar, die meerdere Saabs heeft. Waarschijnlijk is hij momenteel dan geschorst, maar de auto bestaat in elk geval nog wel.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Geen idee, maar het kenteken is vorig jaar juli overgeschreven, en de auto is gekeurd tot ergens in Mei, telkens minimale punten bij de APK, dus door de vorige eigenaar liefdevol onderhouden.joris1806 schreef: ↑vr 15 mar, 2024 19:35Er moet er nog een zijn met kenteken XS HP 67. en ik ben gewoon nieuwsgierig of de eigenaar ook lid is van dit forum
-
Injectie
- Moderator
Zie dit topic nu pas. Grappig. de ZJ-BF-30 die in de lijst staat is tegenwoordig elektrisch. En rijd naar volle tevredenheid rond in de regio amsterdam.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Dan tel ik met my 2000 86 gr zs helemaal niet mee. Mooie saab in elk geval!
Maar weer eens poetsen hier binnenkort en wat onderhoud plegen:
nieuwe facia: kan iemand hem carbon wrappen voor me?
schermpje pook - al weer-
Maar weer eens poetsen hier binnenkort en wat onderhoud plegen:
nieuwe facia: kan iemand hem carbon wrappen voor me?
schermpje pook - al weer-
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Bij deze van harte gefeliciteerd Joris, jouw 9-5 is nu officieel de oudste, origineel NL, nog rijdende 9-5 estate!joris1806 schreef: ↑vr 15 mar, 2024 19:35Er moet er nog een zijn met kenteken XS HP 67. en ik ben gewoon nieuwsgierig of de eigenaar ook lid is van dit forum
Of je met zo'n statistiek de vrouwen van je lijf moet slaan in het café durf ik niet te garanderen, maar allez

-
joris1806
- Donateur

Pff, hij moet nu door de apk. Middendemper, remleiding en aandrijfhoes vervangen. Maar dat gun ik hem, als oudste 9-5 estate in Nederland.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Dat zijn allemaal slijtagedelenjoris1806 schreef: ↑vr 08 nov, 2024 15:14Pff, hij moet nu door de apk. Middendemper, remleiding en aandrijfhoes vervangen. Maar dat gun ik hem, als oudste 9-5 estate in Nederland.
-
brinky
- Donateur

Ook nog eens de mooiste kleur! Frost grey!
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid