Mijn naam is Toine 57 jaar en woonachtig in Helmond.
In 2010 besmet geraakt met het Saab virus toen ik een Saab 9-5 Griffin automaat kocht welke ik direct door Peter Heijnes tiptop in orde heb laten maken en in onderhoud heb gegeven.
Na 11 jaar heel veel rijplezier te hebben gehad begaf eind 2021 de oliepomp in de motor het waar ik toch effe ziek van ben geweest (is nu onderdelen auto bij Peter Heijnes).
In 2019 een Saab 9-3 SE automaat gekocht en ook direct door Peter Heijnes tiptop in orde laten maken en ook in onderhoud gegeven.
De Saab 9-3 was gekocht om als 2e auto te gebruiken welke we nu als 1e auto gebruiken waar ik het rijcomfort van de 9-5 toch wel mis.
In het verleden al meerdere malen goede tips van het Saabforum gehaald waar ik nu lid ben geworden om ook mijn ervaringen te delen en eventueel tips te geven.
Ben voorzichtig aan het kijken naar een Saab 9-5 met motorinhoud 2.3 arc automaat of 3.0 v6 automaat bj t/m 2005 (het oude model) met tot +/- 260.000 km op de teller.
Wil wel mijn Saab 9-3 inruilen omdat ik nu een auto van de zaak rijdt.
Tips zijn welkom.
Nieuw lid en een happy Saab rijder
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Re: Nieuw lid en een happy Saab rijder
Welkom Toine, succes met je zoektocht naar jouw ideale 9-5 én veel plezier op het forum.
Gr. Jan
Gr. Jan
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Welkom Toine. Ik denk dat het je zoektocht vergemakkelijkt als je het inruilen loslaat en apart koopt en verkoopt.
Succes in ieder geval.
Succes in ieder geval.
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Idd....heb nog een Griffin, met ca 265k op de teller, wordt niet of nauwelijks gebruikt wegens overcompleet.... Wil ik wel afstand van doen, maar zit vanwege de overcompleetheid niet te wachten op inruil...Steve-O schreef: ↑do 09 feb, 2023 22:44Welkom Toine. Ik denk dat het je zoektocht vergemakkelijkt als je het inruilen loslaat en apart koopt en verkoopt.
Succes in ieder geval.

Auto staat overigens nergens te koop, heb nog geen actieve plannen om dat te doen