Per ongeluk een unicorn gekocht?
-
rutgerreinier
- Donateur

Re: Per ongeluk een unicorn gekocht?
Als je de closeup foto’s van de stoelen bekijkt, zie je dat er gaatjes in zitten.
-
collega
- Donateur (3x)

Dat zie ik niet, maar misschien kijk ik niet goed. In de lijst met voorzieningen wordt het ook niet vermeldrutgerreinier schreef: ↑wo 20 nov, 2024 15:48Als je de closeup foto’s van de stoelen bekijkt, zie je dat er gaatjes in zitten.
-
rutgerreinier
- Donateur

-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Aangezien we toch volledig off topic bezig zijn iemand die de klepseals kan vervangen van de niet zo Unicorn budget Aero 9-5? Heb het vermoeden dat die van mij naar zijn grootje zijn. Ga verder vooral door met het praten over bijzondere 9-5 uitvoeringen ik leer hier veel van!
-
mba
- Geregistreerd lid
Je kunt nog steeds in Engeland een actuele cdrom kopen hoor. Idd anno nu niet de snelste maar dan weer wel up to date.collega schreef: ↑wo 20 nov, 2024 15:38Mooie auto,
niks mis mee, behalve een zwaar verouderde navi.
Maar mooie auto.
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Oh waar koop je die? Lijkt me wel leuk om te hebben aangezien ik toch van plan ben de cd-wisselaar te vervangen door een bluetooth module. Maar de cd speler in de unit zelf blijft natuurlijk wel behouden.
-
collega
- Donateur (3x)

Zeker, nu wel, dankrutgerreinier schreef: ↑wo 20 nov, 2024 21:01https://prod.pictures.autoscout24.net/l ... 0x360.webp
Hier zie jij geen geperforeerd leder?![]()
-
mba
- Geregistreerd lid
Ik heb de cd rom destijds hier gekocht:Dorenboost schreef: ↑wo 20 nov, 2024 21:51Oh waar koop je die? Lijkt me wel leuk om te hebben aangezien ik toch van plan ben de cd-wisselaar te vervangen door een bluetooth module. Maar de cd speler in de unit zelf blijft natuurlijk wel behouden.
https://www.satnavishop.co.uk/saab-35-c.asp
Ik had nog de originele uit 2008. Was wel te doen maar niet altijd. Kennelijk is er toch wel veel aan de infrastructuur veranderd. Zie alleen nu op de site dat de cd rom tot 2018 gaat
Ik kan je deze leverancier overigens wel aanraden. Snel geleverd ook en als je een probleem hebt (had ik dus) ook goeie tips en hulp.
Bij mijn unit was het lasergedeelte defect. Dat heb ik (nu ik de melding ken) al bij heel veel van die Denso’s gezien. Blijkbaar een producteigenschap van die dingen. Dan stop je er een cd rom in en dan krijg je de melding dat er een cd rom in moet of dat die niet gelezen kan worden. Soms zit er vuil op de kop, dan stop je er een schoonmaakdisc in. Maar dat mocht bij mij niet baten. Dat was de leverancier van die disc niet verwijtbaar. Eenmaal gerepareerd prima cd rom, up to date.
Wel rekening mee houden dat het niet het “snelste” systeem is, wel actueel. De tijd met alle moderne technologische ontwikkelingen heeft dit systeem ingehaald.
-
collega
- Donateur (3x)

een cd met wegeninfo uit 2018? Ik zou het zelfs in mijn dorp niet vertrouwen. Op 5-10% van de wegen is jaarlijks een verandering.
Tijd voor een degelijke Kenwood of Alpine (of desnoods Pioneer) die je met Apple Car Play of Android Auto aanstuurt met actuele kaartinformatie uit Waze of Google Maps
Tijd voor een degelijke Kenwood of Alpine (of desnoods Pioneer) die je met Apple Car Play of Android Auto aanstuurt met actuele kaartinformatie uit Waze of Google Maps
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Ja ik had het later ook gevonden dacht ook meer ach is leuk voor de “heb” niet zozeer om het nou echt te gaan gebruiken als standaard navigatie. Ik houd het toch maar bij mijn telefoon en ben van plan op termijn een Bluetooth module aan te sluiten op de originele radio. Dan komt het geluid ook gewoon over de speakers en dat is voor mij voldoende.
-
collega
- Donateur (3x)

Ieder zijn ding. Ik ben die audiofiel die duizenden €€ uitgeeft aan een perfecte audio en navi.Dorenboost schreef: ↑vr 22 nov, 2024 15:30Ja ik had het later ook gevonden dacht ook meer ach is leuk voor de “heb” niet zozeer om het nou echt te gaan gebruiken als standaard navigatie. Ik houd het toch maar bij mijn telefoon en ben van plan op termijn een Bluetooth module aan te sluiten op de originele radio. Dan komt het geluid ook gewoon over de speakers en dat is voor mij voldoende.
Maar ik heb er wel elke dag plezier van
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Ah ja dan kan ik me voorstellen dat je voor het beste van het beste gaat. Is voor mij denk ik iets overkill als je kijkt wat voor auto’s (niet alleen Saabs) ik koop haha.
-
mba
- Geregistreerd lid
collega schreef: ↑vr 22 nov, 2024 16:49Ieder zijn ding. Ik ben die audiofiel die duizenden €€ uitgeeft aan een perfecte audio en navi.
Maar ik heb er wel elke dag plezier van
Ieder zijn ding
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Had het maar gezegd, heb toevallig de BT-changer module gisteren te koop gezet en vandaag op de post gedaan. Heb zelf de Saabaux, heel erg tevreden over! En nee, da’s vast geen concert kwaliteit. Maar dat hoeft van mij ook niet.Dorenboost schreef: ↑vr 22 nov, 2024 15:30..ben van plan op termijn een Bluetooth module aan te sluiten op de originele radio. Dan komt het geluid ook gewoon over de speakers en dat is voor mij voldoende.