Dame Edna bril afdoen….
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: Dame Edna bril afdoen….
Da's wel duur voor zo'n set strips, zeg. Dat zijn dan alleen die 3 die aan de motorkap geschroefd zitten, begrijp ik?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

ja dat klopt. En gebruikt zou ik ze niet zo snel kopen, 1. ze worden toch lelijk en kunnen zelfs gaan bladderen 2 ze zijn dan al brosser en breken dus vermoedelijk ook sneller af, wellicht zelfs bij montage.....
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Heb het niet nagevraagd maar ik denk dat dat kan. Je kunt er namelijk aan de bovenkant wel folie tussen krijgen.
-
KoninK
- Geregistreerd lid

Alles zwart heeft ook wel wat, moet je er natuurlijk niet een bumper onder fabriceren met een afgezakte leesbril....
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Mooi staaltje “huis-“vlijt, maar die NG look past m toch niet helemaal.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ach, het heeft wel wat, maar ik had de middelste spaak van de middengrill chroom gehouden, denk ik. en wat Tubbe schrijft ... o.a. doordat de bovenkant van de 'afgezakte bril' qua hoek niet mooi parallel loopt met de onderkant van de koplampen.
Verder oogt het wel vet.
Verder oogt het wel vet.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Je bedoelt toch niet die beruchte Oostenrijkse ansichtkaartenschilder?
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Je kunt zeggen wat je wilt maar het was wel een dierenvriend. Verder een absoluut walgelijk figuur natuurlijk, en inderdaad, de Saab op die laatste foto lijkt er op.
-
jansen
- Donateur (7x)

Klopt inderdaad en wrappen is ook steenslag bestendig en lak absoluut niet.Wrappen is je beste optie dan.
-
Viking13
- Donateur

Iemand goeie ervaringen met een “wrapper” in de regio Nijmegen?
-
savo
- Geregistreerd lid
-
9-3turbo205
- Donateur (3x)

Ik heb zelf vandaag een poging ondernomen. Als inspiratie mijn (ex) 9-3 aero van 2009. Ik vond dat matte aluminium in plaats van chroom op de neus erg fraai. Dat wrappen kan je beter laten doen want dat is niet makkelijk. Maar oefening baart kunst!

Maar het kan dus wel. Het onderste deel van de middelste grill ben ik nog moed voor aan het verzamelen.
Achteraf gezien had ik toch liever een iets donkerder folie gebruikt. Bij daglicht zie je het verschil nauwelijks.

Maar het kan dus wel. Het onderste deel van de middelste grill ben ik nog moed voor aan het verzamelen.
Achteraf gezien had ik toch liever een iets donkerder folie gebruikt. Bij daglicht zie je het verschil nauwelijks.