Het is een volledig Griffin uitgevoerde V6, op het stuurtje, de wielen en het Griffin embleem na. Het stuurtje zit in mijn andere 9-5 en komt er tzt in, de Griffin wielen vind ik eigelijk niet zo mooi en de logo's zullen me worst wezen.

Na de aankoop. 219.000 km
Al eerste gingen er nieuwe wieltjes onder

Daarna de distributie vervangen, motorsteunen en subframerubbers. Ander achterstallig onderhoud en de airco aangepakt en onder meer de condensor vervangen. heerlijk fris rijden in een heerlijke auto!
Na een tijdje kwam de reden dat de auto te koop stond bij een algemene garage voor een scherpe prijs aan het licht: Bij goed warme motor ging bij stationair draaiende motor het olielampje aan. bij normaal rijden merkte je het niet eigenlijk, maar als je na een rit de auto voor de garagebox zette de box opendeed en de auto erin reed, dus na een tijdje stationair, floepte altijd het olielampje aan.
Bij IJdorff konden ze geen vervuiling in het bok vinden en uiteindelijk is de krukas geslepen en zijn er overmaatse lagerschalen gemonteerd. Het blok loopt er wel stiller van.
Aan het verbruik op de snelweg is te merken dat alles goed werkt. Als ik alleen snelweg rij met 100 km p/u is het verbruik 1:11,5 (euro 98).
[/url]Nu wij een hond hebben zit er een hondenrek in en moet dit uiteindelijk de gezinsauto op gas worden. Voor de lpg wordt ingebouwd moet de auto helemaal goed zijn. Op dit moment is er een nieuwe voorruit gemonteerd omdat de oude te bekrast was, door de 'spinnenwebben' zag je bijna niks meer tegen de zon in. Verder worden de hoekjes voor de achterwielkasten gelast en komt er een afneembare trekhaak op.
In de tijd dat ik m heb heeft ie ook veel geschorst gestaan in mijn garagebox.
De andere 9-5, de 1998 sedan op LPG is namelijk de daily (met de trekhaak) en die blijft maar gaan. Inmiddels ruim 420.000 km en rijdt nog steeds geweldig. het plan is dat als die het niet meer doet, er LPG in de V6 estate komt. Maar met de huidige brandstofprijzen kan dat zo maar eerder zijn.....