Estate hoofdsteun en Maxi Cosi Rodifix
-
Schaab93
- Geregistreerd lid
Re: Estate hoofdsteun en Maxi Cosi Rodifix
Is volgens mij nog een stukje bezuiningen geweest mijn 03 Aero had die toegang tot de isofix wel de 04 helaas niet meer. Je moet nu echt behoorlijk wringen om de isofix stoelen te plaatsen. Hoofdsteunen verwijderen is niet mogelijk aangezien onze Zweedse vrienden dat ws niet veilig vinden.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Estate hoofdsteun en Maxi Cosi Rodifix
Ik heb geen kinderen, zou beetje vroeg zijn.. Maaar dat klepje, hebben geloof ik alleen 9-5's en tussen 2002 en 2004.
Mijn originelen interieur uit 98 had het niet. Mijn aero interieur van 02 heeft het wel.
Mijn originelen interieur uit 98 had het niet. Mijn aero interieur van 02 heeft het wel.
-
Tubefreak
- Donateur

Geen idee welke stoeltje wij hebben, maar foodsteun zat ook in de weg. Deze kun je eraf halen, volgens met een spanningzoeker kun je de vergrendeling los krijgen, die zit onder/in het plastic dopje waar je beugel de leunng in gaat. In de WIS kun je het terugvinden, of even bij daglicht goed kijken.
-
lansen
- Geregistreerd lid
Op mijn estate van 2004 zitten er inderdaad ook geen klepjes in de achterbank om de isofix haakjes te bereiken. Het is inderdaad wat moeilijk om het stoeltje vast te klikken.
Ze blijven er dan ook is staan. De hoofdsteunen zitten ook wat in de weg bij de Römer kinderstoel (vanaf 15 kg).
Ze blijven eigenwijs onze SAABjes......
Ze blijven er dan ook is staan. De hoofdsteunen zitten ook wat in de weg bij de Römer kinderstoel (vanaf 15 kg).
Ze blijven eigenwijs onze SAABjes......
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
En Tubefreak gaat door voor de koelkast. Even in de WIS gekeken, en inderdaad, met een klein schroevendraaierte in de onderkant van de dop 'zonder'vergrendeling. Nu nog even proberen.Tubefreak schreef:Geen idee welke stoeltje wij hebben, maar foodsteun zat ook in de weg. Deze kun je eraf halen, volgens met een spanningzoeker kun je de vergrendeling los krijgen, die zit onder/in het plastic dopje waar je beugel de leunng in gaat. In de WIS kun je het terugvinden, of even bij daglicht goed kijken.
Geweldig!
Wat betreft het luikje in de ahcterbank. Heeft dat er misschien ook mee te maken of de isofixbeugels orgineel zijn gemonteerd, waardoor er ook een achterbank in komt met luikjes? Ik heb ook isofix labeltjes op de achterbank
-
Oosthoek
- Donateur

Wat is dit forum toch fijn. Al vijf jaar heb ik deze auto, eindelijk die vermaledijde hoofsteunen eruit zodat de kinderzitjes goed passen 
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Mijn MK1 heeft geen isofix (volgensmij). Dus hier stoeltjes met gordels vastgezet.
De Ibiza van m’n vrouw heeft wel isofix, maar wat een gepiel is dat zeg. Maar dat ligt misschien aan de auto.
Wij hebben Maxicosi Axis stoeltjes, van die draaibare. Super handig want onze tweeling is pas 1,5 en kan er dus nog niet zelf in klimmen. De hoofdsteun zit niet in de pad bij onze stoeltjes.
De Ibiza van m’n vrouw heeft wel isofix, maar wat een gepiel is dat zeg. Maar dat ligt misschien aan de auto.
Wij hebben Maxicosi Axis stoeltjes, van die draaibare. Super handig want onze tweeling is pas 1,5 en kan er dus nog niet zelf in klimmen. De hoofdsteun zit niet in de pad bij onze stoeltjes.