De 9-5 espresso-machine
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: De 9-5 espresso-machine
Altijd leuk als dat gebeurt. Mijn kinderen wijzen me ook altijd op vrije plekken naast SAABs. Men zou het indoctrinatie kunnen noemen...
-
daniel 9-3
- Donateur

Nou ik vind het gewoon een goede opvoeding. Mijn dochter van 5 herkent zelfs vrachtauto’s met hetzelfde logo 
. Vanuit de kinderstoel heeft ze altijd zicht op het stuur ! En de dochter van 7 zegt altijd gaan we nog even heel snel?? Alsjeblieft pap 

. Vanuit de kinderstoel heeft ze altijd zicht op het stuur ! En de dochter van 7 zegt altijd gaan we nog even heel snel?? Alsjeblieft pap 

-
daniel 9-3
- Donateur

Nou de radio stopte er mee. Dus maar even kijken.
Ik gok dat ze ooit al de Kenwood hebben verbannen en alles hebben omgebouwd.
Wie weet wat waar voor is?
Zie foto’s

Ik gok dat ze ooit al de Kenwood hebben verbannen en alles hebben omgebouwd.
Wie weet wat waar voor is?
Zie foto’s

-
daniel 9-3
- Donateur

Zover ik kan zien hebben ze de antenne naar voren gebracht evenals de 3 stekkers tbv de radio. Die ooit achterin heeft gezeten.
De Harman Kardon en stuurbediening hebben ze met modules en doorlussen aan de blauw-witte draad van de radio gemaakt.
Wat is wijs. Gewoon een andere aftermarket radio mat Apple CarPlay monteren?
-
Koen K
- Donateur

In geval van twijfel leert de ervaring dat het inderdaad vaak sneller, makkelijker en minder frustrerend is om een nieuwe installatie te doen dan een of andere custom toestand (die, als ik het me goed herinner, ook toen hij het nog deed niet helemaal lekker functioneerde) om te vormen naar iets wat OK werkt.
-
daniel 9-3
- Donateur

Op zich is het redelijk netjes omgebouwd.
Ik denk dat ik met een andere headunit er ben.
Misschien nog een nieuwe/andere interface nodig om de ruis eruit te krijgen, mocht dit dan nog aanwezig zijn.
Ondertussen contact gehad met reier. Die had wat handige tips en eventueel heeft ie ook stekkers en verlopen liggen.
Dus dit zal wel goed komen.
Ik denk dat ik met een andere headunit er ben.
Misschien nog een nieuwe/andere interface nodig om de ruis eruit te krijgen, mocht dit dan nog aanwezig zijn.
Ondertussen contact gehad met reier. Die had wat handige tips en eventueel heeft ie ook stekkers en verlopen liggen.
Dus dit zal wel goed komen.
-
Koen K
- Donateur

Top! Die kastjes van Incartec vind ik persoonlijk goed werken, hoewel prijzig (vermoedelijk post-Brexit nog meer dan eerst).
-
daniel 9-3
- Donateur

Sinds de vakantie heb ik heel soms 2 x in 2 maand een pingeltje en gaat er een airbag lampje branden na 3 tellen is het weer weg.
Iemand suggesties wat dit kan zijn?
Geen foutcode te dunden in de open sid.
Iemand suggesties wat dit kan zijn?
Geen foutcode te dunden in de open sid.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Wellicht heb je hier iets aan:
https://www.saabscene.com/threads/airba ... -5.130793/
https://www.saabscene.com/threads/airba ... -5.130793/
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Klokveer in je stuurkolom.daniel 9-3 schreef: ↑ma 15 aug, 2022 13:25Sinds de vakantie heb ik heel soms 2 x in 2 maand een pingeltje en gaat er een airbag lampje branden na 3 tellen is het weer weg.
...
-
daniel 9-3
- Donateur

Bedankt voor de tips.
Ik heb nog 2 klokveer ringen liggen beginnen we daar mee.
Ik heb nog 2 klokveer ringen liggen beginnen we daar mee.
-
brinky
- Donateur

Ik heb meer dan eens gezien dat een van de sensoren bij de voorbumper defect gaat.
-
daniel 9-3
- Donateur

Die heb ik ook nog liggen. Dus we beginnen bij het begin. Of zou ik het met een tech2 uit kunnen lezen? Er staat niets in de open sid dus weet niet of je met tech meer kan zien.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ja, kun je uitlezen met de tech!daniel 9-3 schreef: ↑ma 15 aug, 2022 23:04Of zou ik het met een tech2 uit kunnen lezen?
Dat komt omdat openSID je alleen info van de motorcomputer laat zien, en dat heeft weinig te maken met de andere apparatuur in de auto.Er staat niets in de open sid dus weet niet of je met tech meer kan zien.