ff snel rondgekeken maar nog niet gevonden:
heeft iemand een adres waar die dingen nog nieuw te krijgen zijn?
Nou ja ok, tegen betaling mag ook.
nieuwe voorruit: waar vind ik het -mag wel-
-
vel0city
- Donateur (2x)

-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: nieuwe voorruit: waar vind ik het -mag wel-
thnx, 1 van deze moet lukken. Zo n groene variant is misschien ook wel leuk in een zwarte estate.
Mwoh, al typend.... . toch maar nie
Mwoh, al typend.... . toch maar nie
-
phanot
- Donateur (2x)

Re: nieuwe voorruit: waar @#$?
Mooie link, ze hebben ook voorruiten voor de 900 classic cabrio (gekleefd) en de gewone 900 (met koord erin trekken) op voorraad.
Voor de 99 en 90 kunnen ze op verzoek ook opnieuw leveren.
Nu nog de bijhorende rubber opnieuw produceren voor de classic, dan wordt iedereen weer helemaal blij. (voor de 900NG hebben ze wel de voorruitrubber)