Dank! Ook erg smaakvol. En zo te zien met het naar mijn mening prachtige Sand beige interieur. Wat een heerlijke Saabs zijn het toch.
Haaienbek Aero inspiratie
-
wardschoonbrood
- Geregistreerd lid
Re: Haaienbek Aero inspiratie
-
wardschoonbrood
- Geregistreerd lid
Dank! Ook hier denk ik weer: wat een geslaagd ontwerp is die Haaienbek Aero toch. Staat zo ontzettend goed. Maakt er een hele elegante Saab van, die ook nu nog altijd heel modern, fris en sportief uitziet. Geniet ervan!
-
wardschoonbrood
- Geregistreerd lid
Dank! En helemaal mee eens. Hij ziet er erg goed uit zo! De haaienbek maakt de auto naar mijn mening een stuk jonger, eigenlijk veel jonger dan dat enkele jaar dat feitelijk tussen de betreffende modeljaren zit.Boef_Arjen schreef: ↑za 31 mei, 2025 23:15Zelfde als evo. Een MY03 Vector met veel upgrades inmiddels met afgelopen half jaar nog 314mm remmen, roest doglegs eindelijk aangepakt en volledig nieuw onderstel. De oude neus was niet meer te redden dus de haaienbek die al 2 jaar in de tuin lag er met het spuitwerk van de doglegs gelijk mee laten spuiten en Lennard heeft hem er prachtig opgezet!
Nu nog de spiegel linksvoor opknappen (de grijze is ‘tijdelijk’) handgrepen spuiten, koplampen polijsten en spuiten, wat kleine deukjes eruit en dan een keer profi laten poetsen en coaten. De haaienbek smoelt goed moet ik zeggen!!
Wat heb je in het nieuwe onderstel gebruikt qua schokbrekers en veren?
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Mooi om te zien dat onze ex nog steeds wordt gebruikt, soms mis ik die auto nog wel!wardschoonbrood schreef: ↑zo 01 jun, 2025 18:59Dank! Ook erg smaakvol. En zo te zien met het naar mijn mening prachtige Sand beige interieur. Wat een heerlijke Saabs zijn het toch.
-
gbb
- Donateur

De Aero wordt nog steeds bijna dagelijks met veel plezier ingezet. Ik PB nog even : -)K Plop schreef: ↑di 03 jun, 2025 8:10Mooi om te zien dat onze ex nog steeds wordt gebruikt, soms mis ik die auto nog wel!
-
sjares
- Donateur

Ik kon het zo niet op internet vinden dus daarom de vraag: kun je een haaienbek ook op een MK1 van voor 2002 monteren?
-
busy
- Donateur (4x)

Dat gaat niet. Je moet andere bumperfoam hebben andere grille koplampen, richtingaanwijzers, andere bumperbevestigingen aan de spatborden, andere mistlampen. Zal vast nog wel iets vergeten zijn.
-
op
- Donateur (4x)

Inderdaad, zoals het gezegde al luidt: de eerste de beste!
On topic: De lichtere kleuren zijn het mooist met de haaienbek, in het zwart valt ie vaak een beetje weg. De officiële foto van Saab aan het begin van dit draadje laat dat mooi zien...
-
op
- Donateur (4x)

-
Boef_Arjen
- Geregistreerd lid
Standaard Aero veren Bilstein B6wardschoonbrood schreef: ↑zo 01 jun, 2025 19:08Wat heb je in het nieuwe onderstel gebruikt qua schokbrekers en veren?
Er zaten KCP veren en Bilstein B8 onder. Geheel licht iets hoger. Voor de vakantie met vouwwagen gaan we even deze zomer evalueren of de setup volstaat of dat er toch HD veren onder moeten.