9-5 Aero Hirsch in Litouwen
-
chef 9396
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 Aero Hirsch in Litouwen
Tja de software tune is niet zichtbaar en de remmerij ook niet. Daar ga ik althans vanuit.
De velgen en de uitlaat wel, en verder weet ik eigenlijk niet wat Hirsch voor de DE's nog allemaal in de aanbieding had ? Die waren in aero uitvoering al een pak minder opzichtig dan de pré 2005 9-5's en om een aero dakspoiler nu te vervangen voor een Hirsch model
De velgen en de uitlaat wel, en verder weet ik eigenlijk niet wat Hirsch voor de DE's nog allemaal in de aanbieding had ? Die waren in aero uitvoering al een pak minder opzichtig dan de pré 2005 9-5's en om een aero dakspoiler nu te vervangen voor een Hirsch model

-
Orphy
- Donateur (5x)

Er was niet zoiets als een Aero dakspoiler dacht ik. Het was de optionele 3-poots spoiler van Saab die volgens mij niet per definitie standaard op een Aero werd geleverd.
-
chef 9396
- Geregistreerd lid
Kijk, ik leer bij en dat is de bedoeling.
Ik ben namelijk niet echt thuis in de toeters en bellen van die uitvoeringen...
Maar, er is een zoektocht aan de gang naar een 9-5 DE estate aero automaat.
Het aanbod in BE is quasi onbestaand en de prijzen in NL zijn volkomen ridicuul.
Dus kom je al gauw in D en verder oostwaarts terecht.
Dan wordt het zaak van zoveel mogelijk op voorhand uit te sluiten alvorens een vliegticket te boeken...
Ik ben namelijk niet echt thuis in de toeters en bellen van die uitvoeringen...
Maar, er is een zoektocht aan de gang naar een 9-5 DE estate aero automaat.
Het aanbod in BE is quasi onbestaand en de prijzen in NL zijn volkomen ridicuul.
Dus kom je al gauw in D en verder oostwaarts terecht.
Dan wordt het zaak van zoveel mogelijk op voorhand uit te sluiten alvorens een vliegticket te boeken...
-
evo
- Donateur (2x)

Maar die dubbele pipa is toch geen Hirsch pipa? De dubbele van Hirsch was toch zo'n vreemde met 2 gaten per kant? Beetje ala Porsche Turbo, maar dan met neppe screamer uitgang...
Remmen zijn overigens wel (slecht) te zien. Lijken wel groter, wellicht maatje 9-3II Aero, maar niet ala BBK.
Ik zou ook wat mooie picas vd motorruimte verwachten...
Sorrie, maar ik heb mijn twijfels.
Remmen zijn overigens wel (slecht) te zien. Lijken wel groter, wellicht maatje 9-3II Aero, maar niet ala BBK.
Ik zou ook wat mooie picas vd motorruimte verwachten...
Sorrie, maar ik heb mijn twijfels.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Hirsch heeft ook de dubbele uitlaat met enkele ronde pijp, zijn de oudere modellen en die je kon je ook gewoon los kopen.
-
evo
- Donateur (2x)

-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik weet niet precies vanaf wanneer die erop geleverd werd maar ik dacht dat je twijfelde over of Hirsch ook een „gewone“ dubbele uitlaat had voor de 9-5.
die zijn er dus.
De eerste trollen (
) hadden overigens een enkele pijp gewoon op de originele plek. Ook andere stoelen trouwens.
die zijn er dus.
De eerste trollen (