Het is juist heel goed dat hij de vraag heeft gesteld dit is namelijk een combinatie probleem.
Het zit hem niet alleen in de temperatuur sensor maar ook in de thermostaat.
Dus beide even vervangen en je bent weer goed.
Storing: motormanagement lampje en temp. op L
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Storing: motormanagement lampje en temp. op L
Al was dat zo. Wat is het probleem als mensen een vraag voor een 2, 3 of 10de keer stellen? Je hoeft het bericht niet te lezen, je hoeft geen antwoord te geven.
Ik zou een ieder willen adviseren om, als deze zich geroepen voelt te antwoorden, dit constructief te doen. Ben je van mening dat het antwoord al ergens staat, en je vind dat je de TS erop moet wijzen. Doe dat dan constructief, bijv dmv een link.
Vind je het een domme vraag? Vind je het lastig de persoon te helpen? Laat het constructief reageren dan aan een ander forum lid over.
Ik zie het forum als een manier om in contact te komen met mensen die behulpzaam kunnen en willen zijn. Of gewoon om een leuk verhaaltje te vertellen. Maar altijd met positieve bedoeling in het achterhoofd. Neersabelen, zeker vanachter een toetsenbord, is toch werkelijk te simpel.
En @ de TS. Het liefst tune ik natuurlijk onze leuke SAABjes, maar hier draai ik mijn hand ook niet voor om. Zoals je weet, j bent welkom!
Ik zou een ieder willen adviseren om, als deze zich geroepen voelt te antwoorden, dit constructief te doen. Ben je van mening dat het antwoord al ergens staat, en je vind dat je de TS erop moet wijzen. Doe dat dan constructief, bijv dmv een link.
Vind je het een domme vraag? Vind je het lastig de persoon te helpen? Laat het constructief reageren dan aan een ander forum lid over.
Ik zie het forum als een manier om in contact te komen met mensen die behulpzaam kunnen en willen zijn. Of gewoon om een leuk verhaaltje te vertellen. Maar altijd met positieve bedoeling in het achterhoofd. Neersabelen, zeker vanachter een toetsenbord, is toch werkelijk te simpel.
En @ de TS. Het liefst tune ik natuurlijk onze leuke SAABjes, maar hier draai ik mijn hand ook niet voor om. Zoals je weet, j bent welkom!
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Ik ben vrij nieuw op te forum. Ik zoek altijd eerst ff via google of de vraag al gesteld is, maar sluit niet uit dat ik de vraag dubbel stel. Want ik lees pas mee. Daar mogen we best coulant in zijn richting elkaar.
Overigens zijn de gegeven antwoorden 100% juist. Ik had recent eenzelfde probleem. Verbruik lag heel hoog bij lage buitentemperaturen. Sensor en thermostaat vervangen, gekocht bij een bekende aanbieder na goed advies, en probleem opgelost!
Overigens zijn de gegeven antwoorden 100% juist. Ik had recent eenzelfde probleem. Verbruik lag heel hoog bij lage buitentemperaturen. Sensor en thermostaat vervangen, gekocht bij een bekende aanbieder na goed advies, en probleem opgelost!
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Klopt en inmiddels gebeurd. Rijdt weer als een zonnetjetanisha schreef: ↑wo 02 feb, 2022 11:30Het is juist heel goed dat hij de vraag heeft gesteld dit is namelijk een combinatie probleem.
-
9-5arc
- Geregistreerd lid
Hier zelfde vreemde situatie, inmiddels thermostaat en sensor vervangen, probleem blijft terugkomen, aansluitkabel? Is lastig aan te komen, zal uit sloper moeten komen vrees ik, Irma ideeën?Qabriolet schreef: ↑zo 30 jan, 2022 12:57[]
Ff rondvragen of ik die nog ergens op de kop kan tikken.
-
9-5arc
- Geregistreerd lid
Was dat maar zo eenvoudig, beide vervangen, door originele onderdelen, probleem blijft terug komen en tech 2 geeft aan dat temperatuur keurig op 89gr komt, toch valt meter af en toe terug naar 0 en idd Check Engine aantanisha schreef: ↑wo 02 feb, 2022 11:30Het is juist heel goed dat hij de vraag heeft gesteld dit is namelijk een combinatie probleem.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Blijft er maar 1 mogelijkheid over een draadbreuk.
Je zal zo waarschijnlijk onderbrekingen hebben waar geen pijl op te trekken is.
Je zal zo waarschijnlijk onderbrekingen hebben waar geen pijl op te trekken is.