Ik heb een nieuwe…
-
RobVanE
- Geregistreerd lid
Ik heb een nieuwe…
Over een week mag ik m’n “nieuwe” Saab halen. Heb anderhalf jaar geleden mijn eerste Saab gekocht, een Aero Estate uit 2002. Ik ga er 4 jaar op vooruit: de nieuwe is een prachtige zwarte Dame Edna sedan, 2.0t Automaat. Wat een mooie wagen zeg! Qua aantal pk’s is het allemaal erg beschaafd, zal even wennen zijn. En het is een type Vector (ik heb de stereo niet echt getest, ben benieuwd wat er in zit…). Anyway, ik moest het even kwijt!

-
9-3turbo205
- Donateur (3x)

Re: Ik heb een nieuwe…
Gefeliciteerd! Even dionhpt vragen, die weet vast wat extra paarden te mobiliseren
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Zeer fraaie Saab en... van een betrouwbaar adres. Van harte gefeliciteerd!

-
DV 9-3
- Donateur

Gefeliciteerd! Heel mooi!
Een Dame Edna Sedan vind ik één van de mooiste Saab koetsen..
Een Dame Edna Sedan vind ik één van de mooiste Saab koetsen..
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Ik heb hem zien staan, mooi exemplaar! Ik heb ook net een Dame Etna gekocht. Een 2.0T Fleet Estate met Hirsch software. Inmiddels een kofferbak spoiler geplaatst, Aero Stuur en vers gespoten wielen. Plaatje!
-
RobVanE
- Geregistreerd lid
Beste leden, tank ik nou het beste E5 of E10 in mijn nieuwe Saab (bouwjaar 2006). Wat zouden jullie doen?
-
Marius0404
- Donateur (7x)

ik tank zo mogelijk BPultimate 98 voor m'n 9-5
-
pascalgroote
- Geregistreerd lid
Hele mooie auto! Veel plezier er mee
Deze is een tijdje bij mij in onderhoud geweest en heeft destijds diverse grote reparaties gehad
Deze is een tijdje bij mij in onderhoud geweest en heeft destijds diverse grote reparaties gehad
-
RobVanE
- Geregistreerd lid
Hey, kijk. Dan is er in ieder geval iets mee gebeurd!
Facturen van reparaties zitten er niet bij. Wel gevuld onderhoudsboekje. Auto is keurig, paar puntjes. Vooral: ik vind ‘m lekker rijden.
Ik kom uit een Aero, dit voelt (en gaat) wat zachter. Wegligging vind ik ook bij deze geweldig (pas 2e Saab).
En heb garantie! Life is good.
Facturen van reparaties zitten er niet bij. Wel gevuld onderhoudsboekje. Auto is keurig, paar puntjes. Vooral: ik vind ‘m lekker rijden.
Ik kom uit een Aero, dit voelt (en gaat) wat zachter. Wegligging vind ik ook bij deze geweldig (pas 2e Saab).
En heb garantie! Life is good.
-
pascalgroote
- Geregistreerd lid
Zeker
Facturen van deze reparatie,s kan ik wel terug vinden in het systeem
Als je deze wilt hebben kun je mij het beste even een whatsapp sturen via 0628221344
Facturen van deze reparatie,s kan ik wel terug vinden in het systeem
Als je deze wilt hebben kun je mij het beste even een whatsapp sturen via 0628221344
-
el-barro
- Donateur (2x)

@Pascal, als je een appje hebt gehad even je telnr. weghalen. Ik heb persoonlijk slechte ervaring met het online laten staan van een telefoonnummer.
@Rob: Mooie kar!
@Rob: Mooie kar!