KVS lekkage, waar?

1997-2010
Injectie
Moderator

Re: KVS lekkage, waar?

Bericht door Injectie » wo 01 jun, 2022 21:44

werli schreef:
ma 30 mei, 2022 19:35
en waarom zetten ze er van die normale op
omdat de originele klemmen er niet op gaan, zo simpel
dikke miserie die DO88
Ik heb al heel veel van die slangen gemonteerd en ik herken het echt niet wat jij hier stelt. Ook de bandveerklemmen kan ik vaak gewoon hergebruiken. Beetje vettigheid eraan zodat ze wat makkelijker over de slang heen glijden. En gaan.

@vanBunst. Ik denk dat je de banjo even moet losnemen en dan nieuwe koperingen ringen monteren. Op dit soort lastige plekken gebruik ik vaak dit soort ringen: https://www.jendvandenbosch.nl/dubbele- ... 66422.html

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: KVS lekkage, waar?

Bericht door werli » do 02 jun, 2022 7:18

heey
ik begrijp wel dat dit niet voorkomt bij jou want wij van dreft adviseren dreft :D (zie linkje )
ik deel mijn visie op een forum wat ieder mag en kan en daar hoeft het natuurlijk niet iedereen eens mee te zijn
maar dit is mijn bevinding en wat ik zie, bv op een meeting (zelfs op foto hier eerder geplaatst, als je daar zegt die heeft niet of nooit gelekt dan ben je blind in mijn oogpunt )

het is niet mijn bedoeling om in discusie te gaan maar om vanbunst op het goede spoor te brengen/te helpen
ikzelf heb bij mijn auto de dichting gestoken van aluminium met rubber in het midden (dan blijft de bout in de leiding hangen en valt er er niet steeds uit ) (geen linkje)
zo gemakkelijk is die plaats nu ook weer niet

mvg werner

Plaats reactie