Ik heb een DE stuur en dashbord in de auto zitten
Als ik op set op het stuur klik kom ik bij de heater=off terecht (motorblok standkachel heater) die kan ik dan aan/uit zetten met de clear knop dat werkt gewoon op het dashbord gaat een verwarmings lampje branden met een 2 er bij en ik hoor de kachel opstarten inclusief het benzine pompje maar normaal moet je op set klikken voor je boordcomputer iemand een idee hoe ik weer normaal in mijn boordcomputer kom
stuurknoppen boordcomputer
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: stuurknoppen boordcomputer
Normaliter wandel je toch door je boordcomputer door telkens opnieuw op "i/SET" te drukken. Zou het zo kunnen zijn dat als een standkachel ingebouwd is er gewoon een menu-item is ingevoegd. Wat gebeurd er als je doorklikt op "'i/SET" ?
-
R1c0
- Geregistreerd lid
Re: stuurknoppen boordcomputer
normaal staat hij op de buitentemperatuur als ik op set klik gaat hij naar heater nog en keer op set weer terug naar temperatuur.
Ik heb geprobeerd de knoppen langer in te drukken maar dan gebeurd er niks anders alleen de clear knop doet wat hij moet doen en cleared alles (kan alleen niet zien wat:) )
Ik heb geprobeerd de knoppen langer in te drukken maar dan gebeurd er niks anders alleen de clear knop doet wat hij moet doen en cleared alles (kan alleen niet zien wat:) )