Tech2 uitlezen

1993-2002
Plaats reactie
mickey.21
Geregistreerd lid

Tech2 uitlezen

Bericht door mickey.21 » vr 25 jul, 2025 9:24

Hallo, kan iemand mij helpen de storing uit te lezen van mijn Saab 2.0t 2001 met een tech2?
Liefst omgeving Rotterdam Gouda.
Dank alvast.
Mickey

Psdb
Geregistreerd lid

Re: Tech2 uitlezen

Bericht door Psdb » ma 28 jul, 2025 21:58

Ik ben woonachtig in Hilversum en ben komende twee weken nog op vakantie. Na 13aug, ben je welkom. Ik kan tot op heden alleen OG's 9-5, 9-3 uitlezen waar ik geen laptop voor security clearance nodig heb. En 900's.

mickey.21
Geregistreerd lid

Bericht door mickey.21 » ma 28 jul, 2025 22:22

Beste PsdB, dank voor je reactie. Indien nodig hebben we na je vakantie even contact. Geniet van je vacantie :wink:

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » di 29 jul, 2025 0:00

Hoi, ik woon in de buurt van Gouda en heb een tech. Indien nog nodig stuur maar een pb

mickey.21
Geregistreerd lid

Bericht door mickey.21 » di 29 jul, 2025 8:08

Morge Guido, dank voor je reactie. Dat is erg fijn om te weten en dichtbij! Ik neem contact met je op als het nodig is. Fijne dag. :D

mickey.21
Geregistreerd lid

Bericht door mickey.21 » zo 05 okt, 2025 11:51

Hoi allen, na uitlezen bij Guido blijkt dus inderdaad dat de DI problemen heeft. Het is een originele van Saab uit de D serie. Volgens forummer in de UK hebben de D- series een vaak voorkomend intern probleem waardoor de motor rauwer gaat lopen en storingscodes kan opleveren. Heb nu een zgan DI geplaatst uit de E serie. ( vanaf 2018) en alles loopt weer als nieuw.
Dus let op als je motor rauwer dan wel onregelmatig loopt/start. Kan dus de DI zijn.
Grt. Mickey

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » zo 05 okt, 2025 12:21

Dat laatste is dan weer een beetje jammer want uitlezen maakt je zoekgebied kleiner
en 'raden maar' juist niet waardoor je weer een heel saai topic krijgt.

Plaats reactie