Hallo, kan iemand mij helpen de storing uit te lezen van mijn Saab 2.0t 2001 met een tech2?
Liefst omgeving Rotterdam Gouda.
Dank alvast.
Mickey
Tech2 uitlezen
-
Psdb
- Geregistreerd lid
Re: Tech2 uitlezen
Ik ben woonachtig in Hilversum en ben komende twee weken nog op vakantie. Na 13aug, ben je welkom. Ik kan tot op heden alleen OG's 9-5, 9-3 uitlezen waar ik geen laptop voor security clearance nodig heb. En 900's.
-
mickey.21
- Geregistreerd lid
Beste PsdB, dank voor je reactie. Indien nodig hebben we na je vakantie even contact. Geniet van je vacantie 
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Hoi, ik woon in de buurt van Gouda en heb een tech. Indien nog nodig stuur maar een pb
-
mickey.21
- Geregistreerd lid
Morge Guido, dank voor je reactie. Dat is erg fijn om te weten en dichtbij! Ik neem contact met je op als het nodig is. Fijne dag. 
-
mickey.21
- Geregistreerd lid
Hoi allen, na uitlezen bij Guido blijkt dus inderdaad dat de DI problemen heeft. Het is een originele van Saab uit de D serie. Volgens forummer in de UK hebben de D- series een vaak voorkomend intern probleem waardoor de motor rauwer gaat lopen en storingscodes kan opleveren. Heb nu een zgan DI geplaatst uit de E serie. ( vanaf 2018) en alles loopt weer als nieuw.
Dus let op als je motor rauwer dan wel onregelmatig loopt/start. Kan dus de DI zijn.
Grt. Mickey
Dus let op als je motor rauwer dan wel onregelmatig loopt/start. Kan dus de DI zijn.
Grt. Mickey
-
ReinO
- Donateur (2x)

Dat laatste is dan weer een beetje jammer want uitlezen maakt je zoekgebied kleiner
en 'raden maar' juist niet waardoor je weer een heel saai topic krijgt.
en 'raden maar' juist niet waardoor je weer een heel saai topic krijgt.