Leiding voor suurbekrachtiging

1993-2002
Plaats reactie
Quillaum
Geregistreerd lid

Leiding voor suurbekrachtiging

Bericht door Quillaum » zo 02 mar, 2025 12:14

Goedemorgen,
Als eerst wil ik mij graag voorstellen. Mijn naam is Vincent woonachtig in de provincie Groningen en sinds 2 jaar een trotse bezitter van een Saab 9-3 2.0t uit 2002. Ik volg het forum al voor dat ik mijn Saab kocht. Ik wilde weten waar ik aan zou beginnen als ik een Saab ging aanschaffen. Wat zijn de valkuilen en aandachtspunten. Door het forum ben ik overstag gegaan en hier heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van. Wat een genot om erin te rijden zeg. Inmiddels heb ik hier al heel veel bruikbare tips uit kunnen halen.
Echter zit ik met het volgende. Ik heb een lek in de stuurbekrachtiging slang. Inmiddels heb ik het defecte exemplaar onder de auto vandaan weten te halen. Hiervoor heb ik de slang in 2 stukken gebroken, anders kreeg ik het er niet uit. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik de nieuwe leiding terug kan plaatsen? Het betreft hier de aansluiting van het reservoir bij de accu en daarna gaat de leiding onder langs de radiateur en dan naar het stuurhuis. Wie heeft een oplossing voor mij?

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Leiding voor suurbekrachtiging

Bericht door busy » zo 02 mar, 2025 13:23

Hier staat een how to: viewtopic.php?f=47&t=155161&p=1723633&h ... g#p1723633

eerst de leiding op zijn plek dan pas vast maken. Gaat je lukken

Luthart
Geregistreerd lid

Bericht door Luthart » zo 02 mar, 2025 15:06

Inderdaad, het is redelijk eenvoudig.

Belangrijk is dat je ruimte creëert.bumper eraf, inlaatbuis en filterhuis eraf en dan ben je al een heel eind.

Leuke klus!

Quillaum
Geregistreerd lid

Bericht door Quillaum » di 04 mar, 2025 5:44

Ontzettend bedankt voor jullie reacties👍👍👍

Plaats reactie