ACS rijders
-
Motomorini
- Geregistreerd lid
ACS rijders
Hallo, ben in het bezit van een 900NG met sensonic en ik vroeg mij af of er nog meer bezitters zijn die met een werkend sensonic systeem rondrijden? Wil zolang mogelijk met de sensonic blijven rijden, de meesten zijn al omgebouwd vermoed ik. Mijne rijd perfect de eerste keer starten van de nieuwe dag daarna gaat bijna altijd het ACS ligt knipperen en meestal kan ik dan gewoon schakelen een enkele keer hapert de bak maar goed daar is mee te leven. Ontlucht heb ik het systeem maar kan verder niets vinden wat het euvel veroorzaakt. Heeft iemand misschien ervaring die hij wil delen?
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Re: ACS rijders
Hoi,
Ik heb ook Sensonic.
Het ontluchten is wel een ding met dit systeem. Zou het niet zomaar doen.
Bij mij schakelt het perfect. Ik ga dan ook niet ombouwen. Wel heb ik alle onderdelen er wel voor. Er zijn weinig mensen die de kennis ervan hebben. Zolang het werkt niet aanzitten.
Het slippunt van de koppeling kun je opnieuw inleren met een Tech2. Maar een poos de accu eraf is hetzelfde effect heb ik het idee.
Ik heb ook Sensonic.
Het ontluchten is wel een ding met dit systeem. Zou het niet zomaar doen.
Bij mij schakelt het perfect. Ik ga dan ook niet ombouwen. Wel heb ik alle onderdelen er wel voor. Er zijn weinig mensen die de kennis ervan hebben. Zolang het werkt niet aanzitten.
Het slippunt van de koppeling kun je opnieuw inleren met een Tech2. Maar een poos de accu eraf is hetzelfde effect heb ik het idee.