lasdeel spatbordrand 9-3 coupe 2000

1993-2002
Plaats reactie
Dominique montfort
Geregistreerd lid

lasdeel spatbordrand 9-3 coupe 2000

Bericht door Dominique montfort » wo 04 dec, 2024 23:28

Ik ben een op zoek naar reparatiedelen/lasdelen voor een coupe 9-3 bj 2000.
Er is wel wat in 5 deurs te vinden maar ik vroeg me af of dat daar ook mee kan. Het gaat specifiek om de bekende rand. Die zal toch wel redelijk universeel zijn toch? Of ben ik overgeleverd op slijpdelen van een goede donor?
Kan me voorstellen dat het deel natuurlijk richting het achterportier anders is maar richting de dorpel is het toch wel gelijk?
Iemand ervaring?

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: lasdeel spatbordrand 9-3 coupe 2000

Bericht door busy » wo 04 dec, 2024 23:35

Ja, het beste is om een goed donor deel te nemen. Kan ook van een cabrio. Bv deze https://www.marktplaats.nl/v/auto-onder ... onderdelen

Dominique montfort
Geregistreerd lid

Bericht door Dominique montfort » wo 04 dec, 2024 23:49

Dankje, maar als het zich beperkt tot alleen de rand en een beetje meer dan zou je uit een 5 deurs deel ook je deel kunnen halen?

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » do 05 dec, 2024 0:23

Zodra je naar de deur afbuigt wordt het paneel anders ivm steenslag bescherming bij coupe. Als je daar bovenblijft kan het

Dominique montfort
Geregistreerd lid

Bericht door Dominique montfort » do 05 dec, 2024 0:35

Oke dankje, ja dat bevestigd wat ik bedoelde. Richting de deur wordt het natuurlijk anders.
Beetje orienteren. Er komt een 9-3 over een paar dagen met (wat) werk. Maar ik houd jullie wel op de hoogte. Wordt leerzaam voor me en niks te verliezen want het moet wel de goedkoopste van Nederland zijn! Wordt vervolgd!

Plaats reactie