Saab 93 2.0t SE Coupé - airco maakt geluid - probleem is inmiddels opgelost

1993-2002
Plaats reactie
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab 93 2.0t SE Coupé - airco maakt "pruttelend" geluid en ventilatieroosters ventileren niet

Bericht door werli » di 04 jun, 2024 8:25

heey
ik denk dat je best de auto aanbied op een adres die iets ervaring heeft
hier op een forum een geluid beoordelen is hetzelfde als naar de lotto cijfers vragen, iederéén kent die nr s tot ze getrokken worden

de oplossing zal gegeven worden door iemand met ervaring en die naast de auto staat en de situatie kan beoordelen

mvg werner

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Re: Saab 93 2.0t SE Coupé - airco maakt "pruttelend" geluid en ventilatieroosters ventileren niet

Bericht door NeufegliseThierry » di 04 jun, 2024 8:41

werli schreef:
di 04 jun, 2024 8:25
hier op een forum een geluid beoordelen is hetzelfde als naar de lotto cijfers vragen, iederéén kent die nr s tot ze getrokken worden
Mooi verwoord, enige correcte reactie :-)

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » di 04 jun, 2024 12:36

heey
dat gaat dan wel over de magneet koppeling
het kan dat je die heel goed hoort bij inschakelen en hoor je heel die goed heb je kans dat die zal verbranden
dat heeft niks te maken met interieur !
zo zie je maar dat er verschillende geluiden kunnen zijn, deze op een forum in de juiste context plaatsen is niet iederéén gegeven (maar misschien ben jij de uitzondering )

wat ik daar schreef over dingen waarop te letten is natuurlijk relevant als je daadwerkelijk bij de auto staat
dus nogmaals een inschatting maken via het forum zal heel moeilijk zijn voor jou aangegeven problematiek
maar je mag gerust langs komen, bij meerdere forum mensen die graag willen luisteren naast en in de auto
sorry het is niet anders

mvg werner

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » di 04 jun, 2024 20:14

Als je hulp vraagt met oplossen van problemen is dit niet heel erg helpend. Succes met je restauratie.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » di 04 jun, 2024 20:58

Gryphon schreef:
di 04 jun, 2024 19:52
Opgemerkt dat ik zelf bepaal wat ik aan vragen of problematiek adresseer in de context die ik prefereer. Niet jij!
Klopt. En anderen bepalen dan hoe ze reageren. Iets met actie-reactie heb ik me wel eens laten vertellen ;-)

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » di 04 jun, 2024 21:17

Je weet dat dit een forum is he. En we met z'n allen 'de regels' bepalen.

Maar ik zwaai hier af hoor, zoek wel een ander deel op waar het wat gezelliger aan toe gaat :lol:

alex75
Geregistreerd lid

Bericht door alex75 » wo 05 jun, 2024 0:54

Check je kachel ventilator eens. Onder de parafan.
en geluidjes raden is meer voor rtl4 op zaterdag avond..
waar komt het vandaan? wat is het geluid?.. denk dat je duidelijker moet zijn, je reageert nogal scherp als je wat opmerkingen krijgt

Super72
Geregistreerd lid

Bericht door Super72 » wo 05 jun, 2024 6:35

Gryphon schreef:
di 04 jun, 2024 19:52
Opgemerkt dat ik zelf bepaal wat ik aan vragen of problematiek adresseer in de context die ik prefereer. Niet jij!
Gryphon schreef:
di 04 jun, 2024 21:05
Wat niet bijdraagt aan een antwoord, oplossing van de gestelde vraag cq probleem. Heb ik liever dat je niet reageert.
Gryphon schreef:
di 04 jun, 2024 21:34
Ik vind je behoorlijk onbeschoft. case closed, wegwezen jij.
Gryphon schreef:
di 04 jun, 2024 21:41
Ja, goed plan! Zo useful ben je hier niet.
WTF, man? Wat zijn dit voor reacties?

Super72
Geregistreerd lid

Re: Saab 93 2.0t SE Coupé - airco maakt geluid en ventilatieroosters ventileren niet

Bericht door Super72 » wo 05 jun, 2024 7:59

Gryphon schreef:
wo 05 jun, 2024 7:02
Wat is je belang?
Ik moet dus een 'belang' hebben bij een topic alvorens het mij is toegestaan te reageren?

Mijn 'belang' is dat dit forum een prettige omgeving is, waar men respectvol met elkaar omgaat en bepaalde omgangs- en beleefdheidsvormen in acht neemt. Een forum ook waar iemand die zich als een boerenlul gedraagt, wordt gewezen op zijn gedrag. Helemaal als diegene hulp vraagt bij een probleem waar anderen volledig belangeloos hun kennis voor ter beschikking stellen. Waar, zeg maar, enige nederigheid gepast zou zijn. Zelfreinigend effect.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Saab 93 2.0t SE Coupé - airco maakt geluid - probleem is inmiddels opgelost

Bericht door Style&Co » wo 05 jun, 2024 21:34

@Gryphon: als je een topic opent hier op het saabforum (bv een vraag stelt over een airco geluid of een 9-3 die je te koop wilt zetten) dan is er grote kans dat er reacties komen van mede forummers. Heel vaak zijn dat zinnige of goedbedoelde reacties. Dat is het hele idee achter een forum. Jij bepaalt zelf wat je schrijft en degenen die daarop reageren bepalen dat weer op hun beurt. En niet andersom. En wat jij van die reacties vindt staat jou geheel vrij. Net zoals het jou vrij staat om daar wel of niet op te reageren.

Bij elke post (dus ook reacties) geldt dat het binnen betamelijke fatsoennormen moet zijn.

Dat gezegd hebbende: je hebt hier in totaal 28 posts geplaatst sinds jouw aanmelding 9 maanden geleden. In dit specifieke eigen topic van jou reageer je 5 keer (van de 28) op andere forummers op een zeer ongepaste manier. Dat is een opmerkelijke score in de negatieve zin. Ik ken de reden niet (jouw persoonlijke airco kapot of door een gryphon gebeten?) maar zo gaat het niet werken voor jou hier op het forum.

Doe jezelf en de rest alhier een lol en matig je toon in jouw reacties. En een welgemeende tip: lees morgen nog eens jouw reacties na, wellicht dat je het zelf ook allemaal niet zo passend en chique vond. Het staat je dan vrij om jouw posts aan te passen.

Ik ga jouw posts de komende tijd met extra interesse volgen om te kijken of het bij deze slechte dag blijft

Plaats reactie