Ik heb laatst een ander sleepring geinstalleerd en de stuurbediening en airbag stekkers losgehaald zonder de accu eerst los te kopellen.
Nu brand, nadat ik de boel weer heb aangesloten, het airbag lampje telkens. Is het nu zo dat deze na een bepaalde tijd/km's vanzelf uitgaat of moet ik met dit Tech2 gereset worden?
airbag lampje
-
kql
- Donateur (4x)

Re: airbag lampje
Vorig jaar probleem met de airbagbekabeling naar bijrijderstoel gehad.
Mijn ervaring: lampje gaat vanzelf uit, duurt echter wel een absurd aantal kilometers / weken.
(tweede maal dus maar via tech-2 ...)
Mijn ervaring: lampje gaat vanzelf uit, duurt echter wel een absurd aantal kilometers / weken.
(tweede maal dus maar via tech-2 ...)
-
klaasj
- Donateur (8x)

Als je tijdens het wisselen de auto niet op contact hebt gehad dan had je lampje niet mogen branden. Kan dus zo maar zijn als je een gebruikte sleepring hebt gemonteerd dat ook deze defect is.
-
JvD
- Geregistreerd lid
Ai, en dat weet ik niet excact meer maar het zou maar zo kunnen dat ik juist wel heb gedaan.klaasj schreef: ↑di 21 mei, 2024 18:15Als je tijdens het wisselen de auto niet op contact hebt gehad dan had je lampje niet mogen branden. Kan dus zo maar zijn als je een gebruikte sleepring hebt gemonteerd dat ook deze defect is.
Het was namelijk zo dat de radiobediening en claxon het bij de oude sleepring niet werkten en ik daarom deze getest heb.
Toch maar even voor de zekerheid met Tech2 uitlezen dan