Past een 9-3 stuurbekrachtigingpomp ook op een 900ng uit 95?
-
korsahkov
- Geregistreerd lid
Past een 9-3 stuurbekrachtigingpomp ook op een 900ng uit 95?
Afgelopen vrijdag is mijn Multiriem eraf gelopen. Er lag ook een behoorlijke plas hydraulische olie onder en door het blok. Nu heb ik gelezen dat dit waarschijnlijk door de stuurbekrachtigingpomp is gekomen. Ik kan wel een nieuwe pomp van een 9-3 kopen maar geen nieuwe voor mijn 900ng. Vandaar mijn vraag.
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
Re: Past een 9-3 stuurbekrachtigingpomp ook op een 900ng uit 95?
Pomp van de 900 is anders dan die van de 9-3.
Dus niet uitwisselbaar.
Ik kan overigens wel een nieuwe voor de 900 leveren, maar ik zou eerst even goed checken waar hij lekt. Kan bijvoorbeeld ook een leiding of nippel zijn.
Dus niet uitwisselbaar.
Ik kan overigens wel een nieuwe voor de 900 leveren, maar ik zou eerst even goed checken waar hij lekt. Kan bijvoorbeeld ook een leiding of nippel zijn.
-
busy
- Donateur (4x)

Het leveren van een pomp kunnen meerdere. De pomp is anders dan de 9-3OG Nieuw alleen aftermarket te krijgen, gebruikt bij meerdere adressen
Check vooral de drukleidingen en slangklemmen. Ontspan je multiriem om te checken of de lagers nog goed zijn
Check vooral de drukleidingen en slangklemmen. Ontspan je multiriem om te checken of de lagers nog goed zijn
-
9323
- Donateur (2x)

Lekkage komt meestal van doorgeroeste leiding die voor de radiateur langs loopt. Pomp kan ook, maar is wat minder waarschijnlijk.
-
korsahkov
- Geregistreerd lid
Ik ga dinsdag kijken wat nu precies het euvel is.Bungy123 schreef: ↑zo 11 jun, 2023 0:12Pomp van de 900 is anders dan die van de 9-3.
Dus niet uitwisselbaar.
-
korsahkov
- Geregistreerd lid
Is gerepareerd, onderdeel vervangen. Is prima te doen. Mag opslot.