Laatste (denk ik....) uitbreiding voor dit jaar is een 9-3 Aero 5 deurs. Stond al geruime tijd te koop en de heren van Ottimo Classics hebben met frisse tegenzin afscheid genomen van de auto. Zelfs met die frisse tegenzin heb ik alle documentatie erbij gekregen, de interieurkachel en stroomsnoer voor motorverwarming en nog wat onderdelen (nieuwe koplamplenzen). Dank daarvoor Yvo & Jan, echt top zoals jullie de auto vandaag afgeleverd hebben bij KCPerformance, vanwege ziekte was ik er helaas zelf niet bij.
Auto ziet er niet alleen schitterend uit, mijn broertje heeft er vandaag meegereden en was onder de indruk van het rijcomfort (geen kraakje, geen piepje, niks).
De plaatjes:

Plannen met de auto? Het is al zeker een 9 qua rapportcijfer, eens kijken of we dat nog verder kunnen verbeteren. Auto krijgt komende week een assesment, nieuwe APK en dan mag die even gaan slapen. Van de week 4 extra stallingsplaatsen geregeld op mijn vaste adres in Tilburg, dan kunnen er 5 Saabjes (96, 95, Aero coupe, Aero hatchback, Viggen cabrio) gezellig naast elkaar staan en komt de 9-3 hatchback die ooit van mijn moeder is geweest weer tijdelijk 'in de vaart' als 3e/4e auto in het gezin.