Beige Viggen stoelen: score!

1993-2002
Plaats reactie
Matti9
Geregistreerd lid

Beige Viggen stoelen: score!

Bericht door Matti9 » di 05 okt, 2021 22:41

Oké, ik kan t niet langer voor me houden: met hulp (lees: financiering door broerlief) heb ik 2 elektrisch verstelbare Viggen stoelen in beige leer kunnen scoren!
Zo cool (edoch verwarmd) en passend bij de rest van t beige-kleurige interieur van mijn Cosmic Blue 9-3 Coupé (ook mede mogelijk gemaakt door zelfde broer) en horend bij t Aero stuur en eigenschappen van mijn Saab (275pk etc).
Ik ben er heel blij mee, nu op t gemak kapotte stukken (wang bestuurdersstoel) herstellen met colourlock en asap monteren na elektra aangesloten te hebben. Foto's volgen nog (zei de digibeet :lol: ).

Jungleman
Geregistreerd lid

Re: Beige Viggen stoelen: score!

Bericht door Jungleman » di 05 okt, 2021 22:45

misschien kan je broer je daar ook bij helpen? ;-) al is het niet zo heel moeilijk.

Matti9
Geregistreerd lid

Bericht door Matti9 » di 05 okt, 2021 23:19

Kan. Is afhankelijk van zijn (afstand tussen beide broertjes is 120 km enkele reis op willekeurig moment in de week) tijd en mijn beschikbare tijd (iets met huis verbouwen én verhuizen in komende 3,5 weken).
Maar nu onderdelen in (oude) huis zijn, is verleiding groot om stoelen zsm te plaatsen. Ze zijn ZO gaaf! :O:

F. Derksen
Donateur
Donateur

Bericht door F. Derksen » di 05 okt, 2021 23:38

Matti9 schreef:
di 05 okt, 2021 22:41
Oké, ik kan t niet langer voor me houden: met hulp (lees: financiering door broerlief) heb ik 2 elektrisch verstelbare Viggen stoelen in beige leer kunnen scoren!
Zo cool (edoch verwarmd) en passend bij de rest van t beige-kleurige interieur van mijn Cosmic Blue 9-3 Coupé (ook mede mogelijk gemaakt door zelfde broer) en horend bij t Aero stuur en eigenschappen van mijn Saab (275pk etc).
Ik ben er heel blij mee, nu op t gemak kapotte stukken (wang bestuurdersstoel) herstellen met colourlock en asap monteren na elektra aangesloten te hebben. Foto's volgen nog (zei de digibeet :lol: ).

Superrr gaaf! Zijn echt de mooiste originele Saab stoelen die er zijn! Heb je een mooie koop aan gedaan!
Heel erg benieuwd naar het resultaat! Medeforumer @AbeHaverkamp heeft ook een beige Viggen setje in zijn Midnight blue Saab 9-3. Prachtig!

Plaats reactie