Sachs sport of standaard icm Dunlop SP Sport
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Re: Sachs sport of standaard icm Dunlop SP Sport
Ah, jammer... Had ze graag gehad. Dan maar Bilstein B4 denk ik. Deze zijn alleen niet te vinden voor de vooras
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik ben groot fan van Koni Sport voor deze modellen
-
Roeland92
- Geregistreerd lid
Heb je tips voor een goed adres? En is dat dan rood of geel?reiernumans schreef: ↑ma 26 jan, 2026 13:48Ik ben groot fan van Koni Sport voor deze modellen
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Koni Sport is geel.
Ik kan ze leveren maar zou prijzen weer even op moeten vragen bij de leverancier.
Ik kan ze leveren maar zou prijzen weer even op moeten vragen bij de leverancier.
-
Henk-Jan
- Donateur

Wij hebben via Saab Apeldoorn een setje Koni Sport (geel) met gebruikte Saab originele Aero veren onder onze 9-3OG Cabrio laten plaatsen en dit heeft 'm veel fijner rijdend gemaakt. Voorheen zaten er veel lagere H&R veren onder met onbekende dempers. Hoewel hij nu niet meer overhelt dan voorheen, is 'ie beduidend comfortabeler geworden en tegelijkertijd mooi gecontroleerd.reiernumans schreef: ↑ma 26 jan, 2026 13:48Ik ben groot fan van Koni Sport voor deze modellen
-
busy
- Donateur (4x)

wel van SachsTissa schreef: ↑ma 26 jan, 2026 10:00Ah, jammer... Had ze graag gehad. Dan maar Bilstein B4 denk ik. Deze zijn alleen niet te vinden voor de vooras
-
9323
- Donateur (2x)

-
Tissa
- Geregistreerd lid
Zijn dit niet de standaard dempers ipv de sport?
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Ik dacht dat Koni sport wel erg stug was? Is dat niet?Henk-Jan schreef: ↑ma 26 jan, 2026 14:03Hoewel hij nu niet meer overhelt dan voorheen, is 'ie beduidend comfortabeler geworden en tegelijkertijd mooi gecontroleerd.
-
Henk-Jan
- Donateur

Valt mijns inziens mee en ze zijn instelbaar. Bij ons net iets zachter dan het midden. Goed qua controle, maar nog steeds vergevingsgezind.
-
busy
- Donateur (4x)

dit is de standaard demper zie eerdere postTissa schreef: ↑ma 26 jan, 2026 15:11Zijn dit niet de standaard dempers ipv de sport?
-
Guido900T
- Donateur (3x)

KYB past ook. is wat goedkoper maar goede kwaliteit
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
KYB is inderdaad ook een prima merk zoals ik het lees. Qua prijs/kwaliteit ook goed te doen tegenover de B4 van Bilstein welke dan weer aanzienlijk duurder is in sommige gevallen.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Ik heb nu maar de KYB Excel-G voor rondom besteld. Laat de sportieve dingen maar liggen. Dan kan het ook niet mis gaan qua feeling. Ik heb wel gelezen dat de KYB van zichzelf al een tikje stugger is dan de origineel dempers. Dat zou goed uitkomen 
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Welke leverancier is dat?
Begint dat met Auto en eindigt op doc?