!!HELP saab slaat soms af en start pas na afkoelen opgelost
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: !!HELP saab slaat soms af en start pas na afkoelen opgel
ik weet niet hoeveel je intussen gereden hebt maar goede bougies en juist gegapt - engelse p in het kofschip?- zijn belangrijk voor de levensduur van je di.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: !!HELP saab slaat soms af en start pas na afkoelen opgel
ik zou er 'gegapped' van maken. nu leest het alsof je net wat gejat hebtReinO schreef:ik weet niet hoeveel je intussen gereden hebt maar goede bougies en juist gegapt - engelse p in het kofschip?- zijn belangrijk voor de levensduur van je di.
-
Snah!
- Geregistreerd lid
Re: !!HELP saab slaat soms af en start pas na afkoelen opgelost
De verhalen gaan haast allmaal over lpg in de saabs meestal 900,ik heb een saab 99 met dit probleem loopt op benzine
heeft iemand dit probleem wel eens opgelost?
Probeer de tempcompensatie op de carburateur schoon te maken maar twijfel of het hier aan ligt.
WIE WEET HET.?
Ploegveld@live.nl
heeft iemand dit probleem wel eens opgelost?
Probeer de tempcompensatie op de carburateur schoon te maken maar twijfel of het hier aan ligt.
WIE WEET HET.?
Ploegveld@live.nl
-
ReinO
- Donateur (2x)

je zit hier in het 900ng 9-3 onderwerp, wellicht ff verplaatsen.
-
Harrie1971
- Donateur

Wat een irritant probleem.
Een mogelijke oplossing die nog niet langsgekomen is: vervang je gasklephuis eens met een andere die zeker weten goed is.
In het GKH zitten draadjes waarvan de isolatie het na al die jaren begeeft. Als die door trillen tegen elkaar komen kan het ook tijdelijk over en uit zijn.
Een mogelijke oplossing die nog niet langsgekomen is: vervang je gasklephuis eens met een andere die zeker weten goed is.
In het GKH zitten draadjes waarvan de isolatie het na al die jaren begeeft. Als die door trillen tegen elkaar komen kan het ook tijdelijk over en uit zijn.