Elke versnelling kan sleutel er uit...
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Re: Elke versnelling kan sleutel er uit...
Voor de Duitse APK ers (TUV) koop een 2de slot op de sloop stop dat bij de keuring erin, 5 min werk
en ja ook in China werkt dit
-
tanisha
- Geregistreerd lid
In 5 minuten heb ik dat contactslot er uit zonder sleutel 
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Gemiddelde auto dief heeft die slijpschijf van jou niet bij zich Tanisha
en ook geen haaknaald
trouwens die jatten geen oude Saabs, mijne vergeet ik vaak af te sluiten, maar ar geen hond die hem wil jatten,
trouwens die jatten geen oude Saabs, mijne vergeet ik vaak af te sluiten, maar ar geen hond die hem wil jatten,
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Ik heb enkel een hamer en een schroevendraaier nodig 
Saab is inderdaad nogal een liefhebbers auto en een paar knaken rijders die nog goedkoop een auto wil aftrappen willen ze ook nog wel eens hebben.
Saab is inderdaad nogal een liefhebbers auto en een paar knaken rijders die nog goedkoop een auto wil aftrappen willen ze ook nog wel eens hebben.
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Ja en een rendier op biopower 
-
RFJB
- Geregistreerd lid
Bijna geneigd die hamer en schroevendraaier te pakken en het te proberen
. Maar thanks nogmaals. Duidelijk inmiddels, en we brengen maar even een bezoekje aan de garage...alweer.
-
jor[D]1
- Geregistreerd lid
Of een bout van t blokkeer mechanisme zit los, als het slot nog gewoon omhoog veert in de off stand.werli schreef: ↑do 09 dec, 2021 15:04heey
is gewoon een contact slot dat versleten is
heeft totaal niks met tuning te maken
mvg werner
Metalen plaat welke de pook feitelijk blokkeert zakt dan iets en t nokje aan de poot kan er dan gewoon overheen. Kon dat zelf net aan draaien door t huis van schakel mechanisme los t ehalen van bodem en iets op te tillen/kantelen. Contact slot is dan niks mis mee.