Voorstel

1993-2002
Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Voorstel

Bericht door Orphy » ma 19 apr, 2021 23:04

Steve-O schreef:
ma 19 apr, 2021 12:38
Ga het later even opnieuw proberen.

Beste maar leuke klus en je spijkert je eigen kennis ook gelijk bij.

hier en daar kom ik wel informatie tegen over bijvoorbeeld de Gary Fischer edition, die een qua uitvoering van de auto wel wat de lucht in geschreven lijkt te zijn. Skirts en bumpers zijn niet uniek, volgens mij. Maar gewoon niet in de kale uitvoering geleverd en dus een soort extra.

Verder kan het handig zijn om een deel van de niet SAAB-termen af te voeren als er geen SAAB-equivalent beschikbaar is.
Goeie actie Steve!

Iemand vroeg mij laatst idd om Gary Fischer velgen, ik had geen idee welke hij bedoelde terwijl ik toch best wel al wat velgen gehad heb.
Vraag ik om een plaatje, zijn het gewoon de quad spokes alu 41!

beekemm
Geregistreerd lid

Bericht door beekemm » di 20 apr, 2021 11:01

gaaf steve, het voorbeeld over de velgen spreekt boekdelen , maar kan een hele lijst worden die er dan wee op na gespit moet worden, maar wel een perfect idee om te hebben, man waar haal je de moed vandaan hulde

wat ik bedoelde in beginsel zet als je een verhaal over bv. icm3 schrijft er dan een keer icm3(radio) bij acc (airco) weet iedereen direct waar het over gaat,

heel veel succ6 bij het monniken werk
jack

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 21 apr, 2021 10:29

Dank je wel. Ik hoop dat het veel forummers helpt.

Ja, een hele lijst. Maar alles wat genoemd wordt, komt dan ook als treffer via de zoekfunctie. Maar ook zonder zoekfunctie gewoon doorheen te scrollen.

Plaats reactie