Bekerhouder onder SID?

1993-2002
Plaats reactie
Nikolai
Donateur
Donateur

Bekerhouder onder SID?

Bericht door Nikolai » za 22 apr, 2023 15:13

Hoi allemaal,
Ben op zoek naar een opbergvakje icm 1 din radio, 10 seconden na het aanmaken van dit topic heb ik er een gevonden :oops: wel vrij duur vind ik voor een bakje, maar goed, heb ook hier op het SF marktplaats een gezocht advertentie geplaatst.

Blijft over mijn tweede vraag over een bekerhouder onder de SID, daar zit bij mijn auto iets wat er op lijkt maar als ik er op druk komt er geen bekerhouder uit :? Zou dat dan een placeholder ipv een cupholder zijn?

Dank voor jullie advies!
groet

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Re: Bekerhouder onder SID?

Bericht door NeufegliseThierry » za 22 apr, 2023 19:05

Rondom de SID zit standaard een frame met een grijze balk die niet beweegt en waar dan ook geen icoontje (beker) op staat.

Bekerhouder bij SID kost je in de regel 75-100. Bekerhouder tussen de gordelvangers (dus achter de handrem) kost maar rond de 35.

Het bakje in plaats van de asbak wordt hier in NL meestal voor 35-50 euro aangeboden, ik koop ze op de sloop in Zweden voor 20 SEK (nog geen 2 euro) omdat daar alle 9-3 OG's met zo'n bakje geleverd zijn vind geen Zweed die interessant ;-)

Nikolai
Donateur
Donateur

Bericht door Nikolai » za 22 apr, 2023 22:30

Duidelijk!
Dank je voor zo'n helder antwoord. Ik ga op zoek naar een alternatief.

Whats'aab
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Whats'aab » wo 03 mei, 2023 13:00

NeufegliseThierry schreef:Rondom de SID zit standaard een frame met een grijze balk die niet beweegt en waar dan ook geen icoontje (beker) op staat.

Bekerhouder bij SID kost je in de regel 75-100. Bekerhouder tussen de gordelvangers (dus achter de handrem) kost maar rond de 35.

Het bakje in plaats van de asbak wordt hier in NL meestal voor 35-50 euro aangeboden, ik koop ze op de sloop in Zweden voor 20 SEK (nog geen 2 euro) omdat daar alle 9-3 OG's met zo'n bakje geleverd zijn vind geen Zweed die interessant ;-)
Interessante opmerking over onderdelen uit zweden! Ik vraag me af, regel je dat online of neem je die zelf mee uit zweden?

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » wo 03 mei, 2023 13:07

Neem ik zelf mee. Maar laat ik duidelijk zijn: lucratief is het niet als je de tijdsbesteding meerekent.

Het is nu meer zo dat ik een rondje langs de auto's maak en dan zaken als bekerhouders, di casettes en b.v. dubbele bodem 9-5 estate meeneem als ik ze zie liggen. Dan verkoop ik een paar items dek daarmee de kosten voor de spullen die ik zelf hou.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 03 mei, 2023 15:00

je zou dit ook kunnen overwegen

Afbeelding

https://www.ebay.co.uk/itm/325600164181

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » wo 03 mei, 2023 18:10

En dan heb je nog de bekerhouder met muntenhouder voor tussen de stoelen en de bekerhouder die je aan het opbergvak vh portier bevestigt. Keuze zat.

Martkoffiebaas
Donateur
Donateur

Bericht door Martkoffiebaas » di 09 mei, 2023 14:22

Hoi!

het bakje voor onder je radio, heb ik eventueel nog wel voor je liggen in Zeewolde.
Kan hem ook voor je opsturen mocht je nog op zoek zijn!

Groet Marthan

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » di 09 mei, 2023 21:33

Bekerhouder onder sid heb ik wel liggen

Nikolai
Donateur
Donateur

Bericht door Nikolai » do 11 mei, 2023 11:45

Dank jullie wel voor het aanbod Marthan en Orphy, erg vriendelijk, ik heb inmiddels een bakje gevonden voor de radio en nu ik weet dat die bekerhouders vrij prijzig zijn heb ik die wens maar laten varen. Alsnog bedankt!

Sverre
Geregistreerd lid

Bericht door Sverre » wo 24 dec, 2025 22:02

Heeft iemand toevallig nog zo'n bekerhouder voor onder de SID liggen? (onderdeel nummer 4707303)
Heb al een tijde online lopen zoeken maar kon er geen in de beurt van Nederland (en zelfs Europa) vinden. En overschepen vanauit Amerika vind ik een beetje zonde.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » wo 24 dec, 2025 22:19

Heb ik voor je in Slochteren.

Sverre
Geregistreerd lid

Bericht door Sverre » do 25 dec, 2025 15:00

Ik heb je een PB gestuurd :)

Plaats reactie