Ik heb er inmiddels nog een, exact dezelfde ferrita mocht je nog interesse hebben, al dan niet met een 3” dp.Whats'aab schreef: ↑do 13 nov, 2025 11:25Orphy, als die uitlaat niet naar Marcel gaat ben ik wel geïntereseerd!
Sportuitlaat
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Sportuitlaat
-
Whats'aab
- Donateur (2x)

Ik stuur je een PB, maar vgm blijft die hangen in de "Postvak UIT".Orphy schreef: ↑ma 01 dec, 2025 22:24Ik heb er inmiddels nog een, exact dezelfde ferrita mocht je nog interesse hebben, al dan niet met een 3” dp.
-
Marcel-S
- Geregistreerd lid
Vandaag 200 kilometer naar Ootmarsum gereden om de 3" DP en Ferrita sportuitlaat door Pascal te laten installeren, en ook gelijk de BDP-sensor die ik al een jaar in de kofferbak had liggen laten installeren. Zo af en toe haperde de motor zonder een storingscode te geven, dus hopelijk geeft dit de oplossing.
Prima kerel en prima service en ook nog de nodige sleuteltips gekregen, op de terugrit nog wel even wennen aan de brom uit de uitlaat

Prima kerel en prima service en ook nog de nodige sleuteltips gekregen, op de terugrit nog wel even wennen aan de brom uit de uitlaat

-
Marcel-S
- Geregistreerd lid
Motor valt wel mee (of tegen), de bekende plug linksvoor en nog wat andere plekjes waar die nat is, bij de transmissie is 60K geleden de bus in het differentieel en de keerring door Werli vervangen, sindsdien is die daar inderdaad droog.