Sinds deze week heb ik een 900 se cabrio uit 1996. Ik probeer de radio cd-speler aan de praat te krijgen. Heb via dealer de code, maar die blijft in het display staan en verder gebeurt er niets. Ik kom er zojuist achter dat mij antenne kapot is, maar hoor nu wel ineens de motor daarvan als ik de radio aan en uit zet. Was mij eerder niet opgevallen. Ik hoop dus, dat dit erop wijst dat de code goed is en de radio alleen nog maar wacht op een wél functionerende antenne. Of bedient de radio ook zonder of met verkeerde code de antenne aan en moet ik gewoon constateren dat de antennemoter het steeds al deed, maar dat mij dat nog niet was opgevallen.
Wie geeft mij hoop?
Roelof
cd radio 900 se cabrio
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: cd radio 900 se cabrio
Zal wel een radio cassette player zijn want cd player was er nooit voor een 900 of er moet een wissellaar aan hangen., maar als de code in het display blijft staan gewoon de radio een tijdje stroomloos maken dan kan je de code opnieuw weer invoeren.
-
decramy
- Donateur

Stroomloos maken heb ik al meerdere malen gedaan. Heel vervelend, ben je iedere keer alle zenders kwijt...
Maar: als mijn radio vraagt om de code, gaat bij mij de antenne al wel omhoog. Na het invoeren van de 4 getallen is het ook meteen klaar, ik hoef mijn code niet te bevestigen of iets dergelijks.
Maar: als mijn radio vraagt om de code, gaat bij mij de antenne al wel omhoog. Na het invoeren van de 4 getallen is het ook meteen klaar, ik hoef mijn code niet te bevestigen of iets dergelijks.
-
te velde
- Geregistreerd lid
Dank voor jullie reacties.
Ik heb de stroom er een paar uur vanaf gehaald. Resultaat: op display nu 4 streepjes, maar geen vraag om code in te voeren.
Ook niet na langdurig indrukken knop BAND.
Lijkt wel of de radio helemaal vast zit, want hij reageert op geen enkele knop.
Alleen aan/uit.
Moet ik er maar vanuit gaan dat hij kapot is?
Ik heb de stroom er een paar uur vanaf gehaald. Resultaat: op display nu 4 streepjes, maar geen vraag om code in te voeren.
Ook niet na langdurig indrukken knop BAND.
Lijkt wel of de radio helemaal vast zit, want hij reageert op geen enkele knop.
Alleen aan/uit.
Moet ik er maar vanuit gaan dat hij kapot is?
-
Kloost12
- Geregistreerd lid
Hi, ik heb exact hetzelfde probleem. Heb je dit kunnen oplossen en hoe als ik vragen mag? Ben heel benieuwd 
Groet,
Rutger
Groet,
Rutger