Sinds een tijdje houd mijn Saab 9/3 cabrio 2.3 turbo bij warme motor in. Vooral na uitrollen en daarna accelereren, er zijn geen storingen opgeslagen. Gasklephuis is schoon en werkt goed. Lambda sondes werken correct, weet iemand misschien waarom mijn Saab zich af en toe verslikt?
PS ik had wel in de auto week horoscoop gelezen dat het sterrenbeeld vissen deze maand llm problemen krijgen. Maar mijn Saab is een weegschaal volgens het kenteken.
Motor houd in (9-3)
-
werli
- Donateur (2x)

Re: Motor houd in (9-3)
heey
een 9-3 og 2,3 cabrio turbo ? dus een viggen
gezien we dienen te raden naar de staat van onderhoud dan zou ik al mee beginnen met onderhoud plegen
nadien bekijken of de speling op de gaskabel niet te groot is
ps: misschien zegt de horoscoop deze maand dat het dan opgelost is
mvg werner
een 9-3 og 2,3 cabrio turbo ? dus een viggen
gezien we dienen te raden naar de staat van onderhoud dan zou ik al mee beginnen met onderhoud plegen
nadien bekijken of de speling op de gaskabel niet te groot is
ps: misschien zegt de horoscoop deze maand dat het dan opgelost is
mvg werner
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Misschien beter met een Tech-2 (laten) uitlezen dan op een horoscoop te vertrouwen...
-
Harrie1971
- Donateur

Vergeet bij het onderhoud plegen niet de LMM schoon te maken. Dat kan zeker het probleem veroorzaken/er mede invloed op hebben.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Dit is idd een kwestie van onderhoud plegen want het kan aan teveel dingen liggen:
hoeveel wil je er in investeren? En zoek een kenner op, dat scheelt tijd en geld.
hoeveel wil je er in investeren? En zoek een kenner op, dat scheelt tijd en geld.