Tech2 zeewolde
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Tech2 zeewolde
ook al draait de pomp dan wil het nog niet meteen zeggen dat ie ook voldoende
benzine levert. Hoe lang zit dat ding er inmiddels in? de 9-3 knipt wel wat makkelijker dan de 900ng trouwens.
Die bdp had waarschijnlijk gaandeweg kleine probleempjes gegeven ivm gradueel verliezende weerstand van de
magneet.
benzine levert. Hoe lang zit dat ding er inmiddels in? de 9-3 knipt wel wat makkelijker dan de 900ng trouwens.
Die bdp had waarschijnlijk gaandeweg kleine probleempjes gegeven ivm gradueel verliezende weerstand van de
magneet.
-
Irian
- Geregistreerd lid
update:
Ik kan nu zeker zeggen dat de pomp goed is, en dat het probleem zit ergens tussen de accu en pomp zelf.
heb de motor draaiend gekregen, mbv een directe stroomtoevoer naar de brandstofpomp.
Ik kan nu zeker zeggen dat de pomp goed is, en dat het probleem zit ergens tussen de accu en pomp zelf.
heb de motor draaiend gekregen, mbv een directe stroomtoevoer naar de brandstofpomp.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
ik denk dat het relais van de pomp boven de knie zit bestuurderskant en purper van kleur is
daar de contacten controleren
mvg werner
ik denk dat het relais van de pomp boven de knie zit bestuurderskant en purper van kleur is
daar de contacten controleren
mvg werner
-
Irian
- Geregistreerd lid
het relays werkt prima, er gaat alleen geen stroom naartoe. zekering is het ook niet.
korte samenvatting:
Geen stroom door zekering, 4 en 32 doorverbinden werkte niet.
Geen stroom door relays
enig idee waar het probleem dan kan zitten?
korte samenvatting:
Geen stroom door zekering, 4 en 32 doorverbinden werkte niet.
Geen stroom door relays
enig idee waar het probleem dan kan zitten?
-
werli
- Donateur (2x)

heey
ik begin aan het contactblokje te denken onder het slot
mvg werner
ik begin aan het contactblokje te denken onder het slot
mvg werner
-
Irian
- Geregistreerd lid
Update:
Heb zo'n beetje alle kabels die met de brandstofpomp te maken hebben doorgemeten en
denk dat het probleem is gevonden, een kabelbreuk die makkelijk lijkt op te lossen net achter het zekeringskastje.
wel nog een vraag; een vorige eigenaar heeft iets tussen de brandstofpomp en de zekering gezet, enig idee wat het kan zijn?
dat is namelijk het stuk waar het probleem zit.
Heb zo'n beetje alle kabels die met de brandstofpomp te maken hebben doorgemeten en
denk dat het probleem is gevonden, een kabelbreuk die makkelijk lijkt op te lossen net achter het zekeringskastje.
wel nog een vraag; een vorige eigenaar heeft iets tussen de brandstofpomp en de zekering gezet, enig idee wat het kan zijn?
dat is namelijk het stuk waar het probleem zit.
-
werli
- Donateur (2x)

een alarm dat de brandstofpomp uitschakelt zoiets denk ik dan
er is een tijd geweest dat er 4 knopjes instonden en dan diende je een code in te drukken binnen bepaalde tijd
drukte je verkeerd of niet op tijd viel de auto (brandstofpomp) uit na een dikke km
in de winter waren die silicone drukknopjes hard en had er er miserie mee
in mijn toenmalige cabrio dat er uit geknipt en idd achter die zekering kast was die afgetakt
mvg werner
ps : heb bewondering voor je volharding
er is een tijd geweest dat er 4 knopjes instonden en dan diende je een code in te drukken binnen bepaalde tijd
drukte je verkeerd of niet op tijd viel de auto (brandstofpomp) uit na een dikke km
in de winter waren die silicone drukknopjes hard en had er er miserie mee
in mijn toenmalige cabrio dat er uit geknipt en idd achter die zekering kast was die afgetakt
mvg werner
ps : heb bewondering voor je volharding
-
Irian
- Geregistreerd lid
het zou dus in principe geen kwaad kunnen als ik dat stuk er tussen uit haal dan?
dus de Z/G kabel van de pomp direct naar de zekering toe?
dus de Z/G kabel van de pomp direct naar de zekering toe?
-
Irian
- Geregistreerd lid
Het is nu opgelost hoop ik, het was geen kabelbreuk maar zoals werli al vermoedde denk ik ook dat het een startonderbreker is.
ik heb dat stuk ertussenuit gehaald en een testrit van ~20min gedaan zonder problemen.
die onderbreker zit nog wel ergens, maar die vinden zal lastig zijn gezien de kabels achter het dashboard verdwijnen.
mvg,
irian
ik heb dat stuk ertussenuit gehaald en een testrit van ~20min gedaan zonder problemen.
die onderbreker zit nog wel ergens, maar die vinden zal lastig zijn gezien de kabels achter het dashboard verdwijnen.
mvg,
irian