carrosserie onderdeel nummer?

1993-2002
Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: carrosserie onderdeel nummer?

Bericht door Orphy » vr 05 jan, 2024 23:34

Helemaal met eens, goed te repareren zonder lassen etc.

Dat brengt mij op de vraag hoe je op het idee komt dat er een nieuw paneel in moet? Heb je iemand laten kijken naar de schade?

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » za 06 jan, 2024 10:53

edwinrotterdam schreef:
Afbeelding
Dat ziet er uit als een deuk die je er zelfs met PDR (paintless dent removal) uit kunt halen

In het ergste geval moet het daarna nog worden bijgespoten, maar dat is veel minder vergaand, en een stuk goedkoper, dan te gaan lopen slijpen in je auto.

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » za 06 jan, 2024 17:37

ik heb ooit een cabrio gekocht met een soortgelijke schade. Is prima gemaakt door mijn plaatselijke schadehersteller. Maar ja. 1000 euro is niets tegenwoordig. Maar daar koop je geen andere goede cabrio voor.

edwinrotterdam
Geregistreerd lid

Bericht door edwinrotterdam » za 06 jan, 2024 17:49

Barboer schreef:
za 06 jan, 2024 10:53
Dat ziet er uit als een deuk die je er zelfs met PDR (paintless dent removal) uit kunt halen

In het ergste geval moet het daarna nog worden bijgespoten, maar dat is veel minder vergaand, en een stuk goedkoper, dan te gaan lopen slijpen in je auto.
dank, ik dacht het ook. helaas is mn kerstgeld al op, maar ga sparen want ik mis t rijden nu al....

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » za 06 jan, 2024 19:02

edwinrotterdam schreef: dank, ik dacht het ook. helaas is mn kerstgeld al op, maar ga sparen want ik mis t rijden nu al....
Mwa, volgens mij is dit toch een rijdbare schade ;)

Is de lak ook beschadigd, of valt dat mee?

Plaats reactie