Een Aero van € 1.050, kan dat wat zijn?

1993-2002
Christiaan94
Donateur
Donateur

Re: Een Aero van € 1.050, kan dat wat zijn?

Bericht door Christiaan94 » do 16 feb, 2023 21:30

Hier een jaar of 1.5 terug voor een vergelijkbaar bedrag (1500) een verwaarloosde Aero gekocht. MY02, dus met het mooiere instrumentencluster. M'n vriendin rijdt er al die tijd in rond en heeft er al 30.000km mee gereden. Verder voor langere vakanties de Aero meegenomen i.p.v. de 9-5NG...fijne machine! Het aankoopbedrag is wel ruimschoots verdubbeld met onderhoud, maar desalniettemin voor een habbekrats gereden.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » vr 17 feb, 2023 10:45

Lekker is dat he, zo'n auto waarbij de kosten dan gewoon prima te overzien zijn. Ik ga dit weekend de auto helemaal bij langs lopen met mijn broer en dan knoop doorhakken wat er mee te doen. Heb zomaar het idee dat het een blijvertje wordt ;-)

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » vr 17 feb, 2023 11:13

Wat een leuke aankoop! En komt het door de lichtinval of zit er een beige lederen interieur in?

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » vr 17 feb, 2023 12:20

Dat is de lichtinval, als er een beige aero interieur ingezeten had, dan had ik hier trots als een pauw in de rondte gelopen ;-) Voorlopig is mijn broertje de enige binnen de familie met een beige Aero interieur, toch wel een beetje een heilige graal dingetje.

Vind zelf de combi van zwart met dit type velg erg mooi staan. Banden blijken ook nog eens bijna nieuw te zijn, kom steeds meer leuke dingen tegen die het makkelijker maken om deze te houden.

RuudLang
Geregistreerd lid

Bericht door RuudLang » vr 17 feb, 2023 12:56

Gaaf! Die verkoper heeft echt zitten slapen
Met wat aandacht had hij het meervoud kunnen vangen

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » di 21 feb, 2023 9:57

Afgelopen zondag een beurt uitgevoerd, dus nieuwe sappen, filters en bougies. Knapt de auto van op, begon die eerst bij zwaar accelereren wat te brommen/schudden, dat is nu (nagenoeg) verdwenen.

Wel besloten om er niet mee naar Zweden te rijden, ten eerste hadden we geen tijd om schokdempers te vervangen en ligt de auto wel erg laag, ten tweede omdat...het nu eenmaal verstandig is om de auto eerst van A tot Z bij langs te lopen. Wel wat roestpunten maar niks spannends, ik ga eens rustig nadenken wat ik met deze auto ga doen.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » ma 13 mar, 2023 16:31

Ik ga dit topic sluiten. Kwam tot de conclusie dat ik wat meer moet focussen en ondanks dat dit nu juist het type auto is dat me aanspreekt om zelf beet te pakken heb ik met de Aero in Lightning blue jasje, mijn 96 en 95 vooralsnog al drie projecten waar ik eigenlijk eerder mee aan de slag wil.

Maar nog veel belangrijker: heb m'n handen al vol met de bouwplannen voor mijn huis in Zweden en juist daarin gaat een brug komen waar ik dan lekker op momenten dat het mij uitkomt lekker kan gaan klussen. Dus: eerst huis, dan bestaande projecten, dan weer iets nieuws oppakken. Dat wordt dan waarschijnlijk pas ergens 2026. Ach, genoeg om me op te verheugen vooralsnog ;-)

Deze Aero verdwijnt dan ook begin volgende week richting Slochteren, het parkeerterrein bij Ronald is nog steeds niet vol. Besefte me dat dit al SAAB nummer 3 is die vanuit Zoetermeer naar Slochteren gaat :lol:

Gesloten