Hoe zet je toetersignaal uit

1993-2002
Plaats reactie
klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Hoe zet je toetersignaal uit

Bericht door klaasj » vr 03 feb, 2023 16:48

Hey hey. Mijn dochter haar cabrio geeft bij het op slot zetten een toetersignaal. Dat kun je met een tech2 uitzetten. Heeft iemand een beknopte handleiding. Ik heb een tech2 maar krijg het nog niet spits. Bjr 1999.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Re: Hoe zet je toetersignaal uit

Bericht door NeufegliseThierry » za 04 feb, 2023 14:26

Ik heb de Tech2 niet bij de hand maar ik denk dat je in het menu voor het alarm moet zijn. De dubbele toet geeft namelijk aan dat je het alarm erop zet, je kunt volgens mij niet het alarm wel laten blijven functioneren maar enkel de toet uitprogrammeren. Het is volgens mij én én.

Matti9
Geregistreerd lid

Re: Hoe zet je toetersignaal uit

Bericht door Matti9 » za 04 feb, 2023 16:33

En om eea nog verder te verwarren: op mijn 9-3 uit 2000 geeft ie nu na 1x op de knop afstandsbediening drukken, een dubbele (fluit??) toon, 2x drukken geeft korte toon van claxon (voorafgaande aan programmeren maakte hij geen enkel geluid bij 1x indrukken van de afstandsbediening).
Als je nu al na 1x drukken een akoestisch signaal krijgt, valt dat dus uit te programmeren. Als je (in t Engels) google afspeurt, kom je in mijn ervaring n stappen plan tegen voor uitprogrammeren van alarm geluiden bij Saab middels Tech2.

Plaats reactie