Speaker set
-
NewOldGen
- Geregistreerd lid
Speaker set
Vandaag zat er een JL audio C1-650 compo setje in de bus. Denken jullie dat het een te grote afstand is om de tweeters naar het dashboard te routen? Of beter toch maar beide in de deur monteren?

-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Speaker set
Mijn ervaring met composets in een 9-3OG (met de tweeters in de dash speaker positie en woofers in de deuren) is dat het nogal schel wordt en de bas een beetje wegvalt. In de originele configuratie doen de deurspeakers puur laag (200hz en lager volgens mij), dash speakers geven een full range signaal.
-
NewOldGen
- Geregistreerd lid
Re: Speaker set
Dat is precies wat ik dacht wat er zou gebeuren. Ik ga de composet gewoon in de deur inbouwen, samen met een nieuw setje 6x9 achteraan. En dan dit weekend alles op een 4x80RMS versterker aansluiten, dat wordt de nieuwe configuratie.reiernumans schreef: ↑do 01 dec, 2022 20:30Mijn ervaring met composets in een 9-3OG (met de tweeters in de dash speaker positie en woofers in de deuren) is dat het nogal schel wordt en de bas een beetje wegvalt. In de originele configuratie doen de deurspeakers puur laag (200hz en lager volgens mij), dash speakers geven een full range signaal.