Iemand de 6-xgh-09 gekocht.

1993-2002
Plaats reactie
jstalknecht
Geregistreerd lid

Iemand de 6-xgh-09 gekocht.

Bericht door jstalknecht » vr 08 jan, 2021 13:06

Heb in oktober mijn saab 9-3 aero uit 2000 helaas ingeruild bij de dealer en zag dat ie afgelopen maandag (4 januari) opnieuw ter naam is gesteld. Was benieuwd of iemand op het forum hem toevallig heeft gekocht.

Mvg,

Frank

Sneepie
Geregistreerd lid

Re: Iemand de 6-xgh-09 gekocht.

Bericht door Sneepie » do 28 jan, 2021 0:16

Ik niet. Maar het gegeven dat je het zo vraagt doet me vermoeden dat de koper zich gelukkig mag prijzen met een ongetwijfeld goede auto) :-)

kql
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door kql » do 28 jan, 2021 13:44

Als alles goed gaat wordt hij zaterdag nog een keer overgeschreven, en komt 'ie weer richting noord-holland.

jstalknecht
Geregistreerd lid

Bericht door jstalknecht » ma 01 feb, 2021 11:50

Kijk dat is mooi om te horen. De Saab is inderdaad altijd goed onderhouden met oa bilstein B6 schokbrekers rondom, viggen remmen voor en inmiddels is de uitlaat ook nieuw van voor naar achter inclusief een sportcat, 3inch downpipe en daardoor ook een viggenkoppeling. Zie alleen wel dat ze de Android auto er uit hebben gehaald en hebben vervangen voor de originele radio. Hoop gewoon dat ie een goed nieuw baasje krijgt.

kql
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door kql » di 02 feb, 2021 19:36

Hij staat inmiddels voor m'n deur. Was al benieuwd wat er met die radio aan de hand was, maar nu ik lees dat je er een andere in had begrijp ik het eea.
Opmerkelijk dat ze de radio wel omgewisseld hebben, maar de set winterbanden achterin hebben laten liggen.

Ik kwam achter de radio ook nog twee audio pluggen tegen, weet je toevallig nog waar die van zijn?

Zal zaterdag eerst de antenne vervangen, dan doet de radio het tenminste weer, en dan op zoek naar een andere pook en een paar nieuwe gasveren voor de achterklep, want die blijft met deze kou maar net open staan.

Voor de rest valt ' ie me 100% mee, top ding.

/koen

jstalknecht
Geregistreerd lid

Bericht door jstalknecht » wo 03 feb, 2021 9:46

Heb je een PB gestuurd. Met vragen mag je mij altijd bellen.

Groet,

Frank.

Plaats reactie