Ik herken het tikken van relais onder het dashbord maar in mijn geval startte de 900ng vaak ook niet en heel af en toe wel.
Niet starten dus uiteraard dan ook niet aanslaan.
Dit bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden door het contactblokje van het contactslot.
Te checken door bij niet starten met een klein hamertje op het contactslot te tikken tijdens het omdraaien van de sleutel met, in mijn geval, als resultaat starten en aanslaan.
900NG slaat niet aan
-
Schaevertje
- Geregistreerd lid
Re: 900NG slaat niet aan
Dat met de gele stekker doorlussen al geprobeerd. Geen verschilCarroda schreef: ↑do 28 jan, 2021 21:37Ligt er aan welke afstandsbedienning module er nu in zit. Ik had voor mijn 94er 2.0t toen een module uit een 96er gehaald (de oude had dus geen vss, de alarm/afstandsbediening module dus wel)
Die er in gedrukt, en starte niet.
Dus als ik jou was zou ik als eerste zo'n gele stekker ritselen met de kabellusjes er in, en daarmee de startonderbreker overbruggen. (De ecu's zonder vss konden nog wel een mechanische startonderbreker hebben dmv relais.)
-
Schaevertje
- Geregistreerd lid
Re: 900NG slaat niet aan
Oh das een interessante tip. Moet ik uittestensjaak-dimphie schreef: ↑do 28 jan, 2021 22:49Ik herken het tikken van relais onder het dashbord maar in mijn geval startte de 900ng vaak ook niet en heel af en toe wel.
Niet starten dus uiteraard dan ook niet aanslaan.
Dit bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden door het contactblokje van het contactslot.
Te checken door bij niet starten met een klein hamertje op het contactslot te tikken tijdens het omdraaien van de sleutel met, in mijn geval, als resultaat starten en aanslaan.