Mooi wit is niet lelijk

1993-2002
doekse
Geregistreerd lid

Mooi wit is niet lelijk

Bericht door doekse » vr 24 feb, 2006 14:56

Nou hier is die dan. Ik erg enthousiast. Ik heb de auto even laten nakijken, ziet er helemaal perfect uit. Gelukkig maar. Hij is nog steeds te bewonderen op de site van de verkoper. Kijk gerust even.

http://www.vrielinktrading.nl/occasions ... DB0ACAA42A

Groet

Doekse 8)

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » vr 24 feb, 2006 15:01

Mooi!! :D

Afbeelding

Jarno_Verhoeven
Geregistreerd lid

Microfoontje

Bericht door Jarno_Verhoeven » vr 24 feb, 2006 19:12

Erg mooi exemplaar! Ik vraag me wel af wat "big block" soundsystem is, AS3 misschien?
Wat mij ook opvalt is dat er bij deze ook een microfoontje in is geplakt voor de carkit, ik heb zelf een Tid coupe uit 2001 en bij mij hebben ze dit ook gedaan. Zit er bij coupes het microfoontje niet standaard in (het roostertje zit er namelijk wel)?

Groeten,

Jarno.

arnout
Geregistreerd lid

Re: Mooi wit is niet lelijk

Bericht door arnout » vr 24 feb, 2006 21:55

doekse schreef:Nou hier is die dan. Ik erg enthousiast. Ik heb de auto even laten nakijken, ziet er helemaal perfect uit. Gelukkig maar. Hij is nog steeds te bewonderen op de site van de verkoper. Kijk gerust even.

http://www.vrielinktrading.nl/occasions ... DB0ACAA42A

Groet

Doekse 8)
ideaal voor bruidsreportages, foute kleur, maar goede prijs! om jaloers op te worden.

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Benaero » za 25 feb, 2006 0:26

Maagdelijk wit. Je ziet ze heel weinig, maar toch een supermooie auto in deze uitvoering. Veel plezier ermee :lol:

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » za 25 feb, 2006 0:48

Ik denk dat deze mooi verlaagt met de skirtset en dikke wielen er erg mooi uit zal zien in het wit. Het is zeker erg bijzonder.

doekse
Geregistreerd lid

Bericht door doekse » za 25 feb, 2006 1:41

Benaero schreef:Maagdelijk wit. Je ziet ze heel weinig, maar toch een supermooie auto in deze uitvoering. Veel plezier ermee :lol:
Moest zelf ook erg wennen aan de kleur. Maar de prijs is uiteindelijk 8950 geworden. Je kunt haar dan bijna niet meer laten staan. Zij komt uit de lease, altijd bij een Saab dealer onderhouden, NAP aanwezig, geen schade, van binnen als nieuw. Ik heb de vorige eigenaar gesproken, probleemloze auto. Maar goed ik zal ophouden. De auto heeft vanaf oktober stilgestaan. Het zal de kleur zijn die dat veroorzaakt heeft.

Groet Doekse 8)

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » za 25 feb, 2006 14:53

Gefeliciteerd met je 9-3! Net wat je zegt, mooi wit is niet lelijk!
Voordeel heb je al dat je spiegelkappen meegespoten zijn.
Nu nog op je gemak kijken voor een achterspoiler, mistlampen voor en een paar mooie velgen en dan is ie helemaal af.

Wil je dan nog meer kun je er altijd nog een skirtset op zetten....

Maar voorlopig mag ie er zijn :D

AbeHaverkamp
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door AbeHaverkamp » do 28 mei, 2020 15:49

Na een goede 14 jaar weer een reactie in dit topic :D

Doekse, mijn vader, kocht deze prachtige Cirrus White Coupé in 2006 als auto voor mijn moeder. Zij heeft deze auto tot eind 2010 gereden voor haar werk. Hierna werd de coupé ingeruild voor een ook prachtige Cosmic Blue SAAB 9⁵ Estate.

Als 8 jarig jongetje was dit mijn eerste kennismaking met SAAB, het begin van mijn passie. Heel wat kilometers heb ik doorgebracht in deze auto. Het brengen en halen naar de zwemles, op bezoek bij opa & oma. Maar ook reden mijn vader en ik in 2010 mee met het SAAB konvooi in deze Coupé.

Vorig jaar besloot ik een oproepje te plaatsen op Facebook om te kijken of ik de eigenaar kon vinden van de witte coupé. Ik was toch wel nieuwsgierig hoe de auto er aan toe was na al die jaren. En wonder boven wonder had ik diezelfde avond nog een berichtje van de eigenaar, de coupé werd goed verzorgd en woonde in het hoge noorden.

En nu, weer 1 jaar later, is de coupé weer terug in de familie! Eind April heb ik de auto mogen ophalen en heb ik voor het eerst weer een tripje mogen maken in deze prachtwagen!

FrostRacing schreef:
za 25 feb, 2006 14:53
... mistlampen voor en een paar mooie velgen en dan is ie helemaal af.
De 15 inch alu´s van op de foto heeft mijn vader destijds aangeschaft. De mistlampen heb ik zelf toegevoegd afgelopen week. Beter laat dan nooit toch? 8)

Afbeelding

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 28 mei, 2020 15:52

Leuk 8)
Mooi hoor die witte!!

Afbeelding

Vincent9-3
Donateur
Donateur

Bericht door Vincent9-3 » do 28 mei, 2020 15:53

Gaaf!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 28 mei, 2020 16:01

Goh, kende deze kleur niet. Leuk creme. EN een mooi verhaal!

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » do 28 mei, 2020 16:19

Erg mooi!

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » do 28 mei, 2020 18:15

Top verhaal!

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » do 28 mei, 2020 18:52

Mooie kleur en prachtig verhaal! Veel plezier er opnieuw mee!

Plaats reactie