Hallo! Nieuwe (Mechelse) Saab-rijder hier!
-
thomasvandenabeele
- Geregistreerd lid
Hallo! Nieuwe (Mechelse) Saab-rijder hier!
Hallo beste Saab-vrienden!
Sinds een maandje of 2 heb ik mezelf een Saab Cabrio uit 1994 (modeljaar 1993, de "hoekige" nog dus) aangeschaft. Nog niet veel mee kunnen rijden, aangezien ik 'm wil gezond houden en niet buitenkom als er water of zout op de baan ligt, maar vol ongeduld aan het wachten op de lente (of een droog en zoutloos stukje winter!).
Ik had een vraag: ik weet nog niet waar naartoe voor onderhoud, herstellingen en dergelijke. Kan er hier iemand mij vertellen wat een goed adresje is, wetende dat ik in Mechelen woon (en in Antwerpen werk)? Alle info is welkom!
Dank je en groeten,
Thomas
Sinds een maandje of 2 heb ik mezelf een Saab Cabrio uit 1994 (modeljaar 1993, de "hoekige" nog dus) aangeschaft. Nog niet veel mee kunnen rijden, aangezien ik 'm wil gezond houden en niet buitenkom als er water of zout op de baan ligt, maar vol ongeduld aan het wachten op de lente (of een droog en zoutloos stukje winter!).
Ik had een vraag: ik weet nog niet waar naartoe voor onderhoud, herstellingen en dergelijke. Kan er hier iemand mij vertellen wat een goed adresje is, wetende dat ik in Mechelen woon (en in Antwerpen werk)? Alle info is welkom!
Dank je en groeten,
Thomas
-
frottert04
- Donateur

Re: Hallo! Nieuwe (Mechelse) Saab-rijder hier!
adresjes in Belgie heb ik niet...maar toch welkom hier 
-
johnb52
- Donateur (7x)

Welkom op het gezelligste saabforum van de BeNeLux!
Saabsupply als je een bonnetje wil, forummer Werli als je geen bonnetje wilt.
Saabsupply als je een bonnetje wil, forummer Werli als je geen bonnetje wilt.
-
Jean-Marie
- Geregistreerd lid
Wees welkom Maan blusser
Saabsupply in Kruibeke tegen Sint-Niklaas is een aangeraden adres, deze zullen in een nabije toekomst verhuizen naar Aartselaar.
Toedeloe,
Jean-Marie
Saabsupply in Kruibeke tegen Sint-Niklaas is een aangeraden adres, deze zullen in een nabije toekomst verhuizen naar Aartselaar.
Toedeloe,
Jean-Marie
-
Dave
- Geregistreerd lid
+ 1 voor Saabsupply! Heb er zelfs een uur rijden voor over (enkel).
-
Jean-Marie
- Geregistreerd lid
@ Dave, ik heb ongeveer 45 min enkel, ik combineer een bezoek aan Saabsupply met een bezoek aan het Waasland shoppingcenter met een vervangwagen van Saabsupply 
-
thomasvandenabeele
- Geregistreerd lid
Ik ben er vandaag héél even gepasseerd met een vraagje over mijn (gescheurde) zetelbekleding! Ziet er een top-garage uit, vriendelijk en vakkundig onthaald, en op 20 minuten van m'n werk, dus dat komt goed uit!
Merci voor de tips!
Merci voor de tips!
-
protteke
- Geregistreerd lid
Kan men hier ook terecht met een 2-takt ?

-
Jean-Marie
- Geregistreerd lid
@ protteke, Saabsupply, Kasteleinstraat 2A 9150 Kruibeke tel: 03/689.60.70
-
ico9-3
- Donateur (4x)

+1 voor saabsupply 45 min rit voor over
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Davione
- Geregistreerd lid
Hier ook vaste klant bij Saabsupply
Slechts 15min rijden
Slechts 15min rijden
-
1600GT
- Donateur

Hier ook goede ervaringen. Hebben ook veel onderdelen in stock.
-
Dave
- Geregistreerd lid
@Jean-Marie, ja jij zit natuurlijk direct op de autostrade, duurt bij mij al 20 à 25 min eer ik in Wetteren ben. Wel een goed idee om dit te combineren met het shoppingcenter, zo is moeder de vrouw nog te overtuigen om de rit te maken.
Maar de garage is het echt waard. Geen idee of ze ook iets kennen van de tweetakt, 900 classics alleszins wel. Bel eens zou ik zeggen!
Maar de garage is het echt waard. Geen idee of ze ook iets kennen van de tweetakt, 900 classics alleszins wel. Bel eens zou ik zeggen!
-
kochje
- Donateur (5x)

Ben voor mijn Saab 900 ook klant bij Saabsupply. Een erg fijne garage en prima service. Ik kan je echter ook aanraden lid te worden van onze Saabclub dan ontmoet je nog meer toffe Saab-rijders
.
-
thomasvandenabeele
- Geregistreerd lid
Hey Kochje!
Dat ga ik zeker en vast doen - enkel door drukte nog niet van gekomen!
Dat ga ik zeker en vast doen - enkel door drukte nog niet van gekomen!