stappenmotor

1984-1997
Plaats reactie
s.weyens
Geregistreerd lid

stappenmotor

Bericht door s.weyens » do 10 mar, 2005 20:36

De stappenmotor van mijn net aangekochte saab 9000 CD op LPG maakt een ratelend geluid. Hij is dus versleten. Weet iemand waar ik een tweedehandse zou kunnen kopen?

Groetjes.

9000T16
Geregistreerd lid

Re: stappenmotor

Bericht door 9000T16 » vr 11 mar, 2005 18:19

Van welk bouwjaar is de saab?

Groet,

Erik

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: stappenmotor

Bericht door nelfrikandel » za 12 mar, 2005 12:58

s.weyens schreef:De stappenmotor van mijn net aangekochte saab 9000 CD op LPG maakt een ratelend geluid. Hij is dus versleten. Weet iemand waar ik een tweedehandse zou kunnen kopen?

Groetjes.
En niet onbelangrijk, wat voor LPG installatie? Of zijn stappenmotors een generiek onderdeel dat voor alle installaties ongeveer hetzelfde werkt?

Overigens, bij mijn 9000 met LPG installatie (van De Haas "your worst nightmare" LPG systems uit eindhoven :twisted: ) loopt pas fatsoenlijk sinds de stappenmotor er integraal uit is geflikkert!!!

Nu nog een manier om het continue ongewild op en neer schakelen tussen LPG en Benzine op te lossen, en dan ben ik eindelijk klaar ermee.

Weet iemand hier of het "multi-relais" van een niet (meer) lambda-gestuurde LPG installatie een uitwisselbaar part is, of deel uitmaakt van een installatiespecifieke oplossing, en ik daarvoor alleen techt kan bij de LPG boef from Hell :evil:

Plaats reactie