The last real Saab
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: The last real Saab
hele leuke review
hij zegt iets wat ik me nooit beseft heb... de 9000 is nummeriek het hoogste getal wat een model (van welk merk ook) is genoemd. Ik kan geen modelnamen bedenken met bv 9.500 of zelfs hoger dan 10.000
Trouwens... dat rode lampje in de gordelvanger heb ik nooit eerder gezien bij een classic Saab
hij zegt iets wat ik me nooit beseft heb... de 9000 is nummeriek het hoogste getal wat een model (van welk merk ook) is genoemd. Ik kan geen modelnamen bedenken met bv 9.500 of zelfs hoger dan 10.000
Trouwens... dat rode lampje in de gordelvanger heb ik nooit eerder gezien bij een classic Saab
-
voodoo
- Geregistreerd lid
59.049 is het hoogste getal, toevallig ook van Saab.
Of ben ik de enige die vind dat er 9 tot de macht 5 achterop sommige Saabs staat?
Of ben ik de enige die vind dat er 9 tot de macht 5 achterop sommige Saabs staat?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dan overtoep ik even met 4782969 (9-7xvoodoo schreef: ↑zo 12 jan, 2025 13:0359.049 is het hoogste getal, toevallig ook van Saab.
-
verde900
- Donateur

Ik maak daar een 2 van
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Die x verpest het een beetje.
Als x=-1, dan hou je nog maar een heel klein getal over.
Als x=-1, dan hou je nog maar een heel klein getal over.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dan was de 9-3 van die modelreeks nog het grootste getal (in jouw redenatie)verde900 schreef: ↑zo 12 jan, 2025 13:34Ik maak daar een 2 van
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Leuke video!
38.000 GBP is een serieuze investering van de eigenaar geweest…
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Maar dat minnetje staat niet achter op een Saabverde900 schreef: ↑zo 12 jan, 2025 14:18De 9-2 volgens mijn redenatie
-
verde900
- Donateur

Dan is het gewoon 92, 93, 94, 95 en 97
Saab zelf vond het streepje in de geschreven aanduiding wel weer "noodzakelijk"