Op de sloop heb ik alles op de kop getikt, motor, arm en bediening bij het stuur.
Echter, er moet natuurlijk een gat door de kofferklep, maar waar???
Kan iemand mij aan een tip helpen hoe ik de juiste plek kan bepalen?

Dat van dat relais is een goeie, dat wist ik niet, is er plek vrij voor dat relais?9000-95 schreef:Volgens mij zitten er aan de binnenzijde al de bevestigingspunten voor de motor, die kan je als referentie nemen. Of inmeten op een 9000 waar het al opzit, heb de mijne even niet bij de hand nu maar als je kan wachten...
Kabelboom is al voorbereid voor de wissermotor, je moet wel een extra interval relais plaatsen in de zekeringkast anders werkt het niet. Is hetzelfde type als die van de voorwissers.
Zonder sproeifunctie is het een stuk minder werk

Prima methode, zo heb ik het ook gedaan. Vervolgens met een conische boor een gat gemaakt. Mocht je in de buurt van Rotterdam wonen, mag je 'm lenen. Was eigenlijk vrij makkelijk herinner ik me. Achterspoiler was iets meer geneuzelredmervand schreef: ↑za 04 jan, 2020 15:52Dat van dat relais is een goeie, dat wist ik niet, is er plek vrij voor dat relais?9000-95 schreef:Volgens mij zitten er aan de binnenzijde al de bevestigingspunten voor de motor, die kan je als referentie nemen. Of inmeten op een 9000 waar het al opzit, heb de mijne even niet bij de hand nu maar als je kan wachten...
Kabelboom is al voorbereid voor de wissermotor, je moet wel een extra interval relais plaatsen in de zekeringkast anders werkt het niet. Is hetzelfde type als die van de voorwissers.
En sproeien hoef ik niet, ik had al bedacht dat dat veel werk zou zijn
De locatie heb ik nu zo geprikt, beetje inkt op de wisser stang en met lange schroeven in de bevestigingspunten geduwd.
Ik laat het nog even bezinken tot iemand een beter/andere plek kan aanwijzen...

Prima methode, zo heb ik het ook gedaan. Vervolgens met een conische boor stukje voor stukje een gat gemaakt (gaatje boren, kijken of wisserstang in het midden onder het gat zit, zo niet, boor klein stukje verschuiven. En dan als het goed gecentreerd is, definitieve gat boren). Mocht je in de buurt van Rotterdam wonen, mag je 'm lenen. Was eigenlijk vrij makkelijk herinner ik me. Achterspoiler was iets meer geneuzelredmervand schreef: ↑za 04 jan, 2020 15:52Dat van dat relais is een goeie, dat wist ik niet, is er plek vrij voor dat relais?9000-95 schreef:Volgens mij zitten er aan de binnenzijde al de bevestigingspunten voor de motor, die kan je als referentie nemen. Of inmeten op een 9000 waar het al opzit, heb de mijne even niet bij de hand nu maar als je kan wachten...
En sproeien hoef ik niet, ik had al bedacht dat dat veel werk zou zijn
De locatie heb ik nu zo geprikt, beetje inkt op de wisser stang en met lange schroeven in de bevestigingspunten geduwd.
Ik laat het nog even bezinken tot iemand een beter/andere plek kan aanwijzen...