Fijn dat je collega dat kon waarderen; ik ben over beiden ook zeer tevreden...Jungleman schreef:1) de koffie, en 2) het interieur van jouw 9000. echt smetteloos crèmekleurig volledig lederen interieur.
(RA-)deur gaat niet meer open
-
Donquischot
- Donateur

Re: (RA-)deur gaat niet meer open
-
Donquischot
- Donateur

Jungleman schreef:Scarabeegroen met crème Aero deurpanelen komt heel dicht in de buurt van Saab-purneaux.
-
Donquischot
- Donateur

Ah capito!
Zeg, nu ik toch de deur heb openliggen kan ik het binnenwerk preventief onderhouden.
Tips?
Alles ziet er heel netjes en schoon uit, nauwelijks slijtage. Maar ik zag bijvoorbeeld dat het mechaniek van de (elektrisch bediende) ramen volledig 'droog' staat met restjes van uitgedroogd vet. Lijkt me niet verkeerd opnieuw te smeren, maar wat gebruik ik daar het best voor?
Zeg, nu ik toch de deur heb openliggen kan ik het binnenwerk preventief onderhouden.
Tips?
Alles ziet er heel netjes en schoon uit, nauwelijks slijtage. Maar ik zag bijvoorbeeld dat het mechaniek van de (elektrisch bediende) ramen volledig 'droog' staat met restjes van uitgedroogd vet. Lijkt me niet verkeerd opnieuw te smeren, maar wat gebruik ik daar het best voor?
-
Donquischot
- Donateur

Sinds zondag is het weer vlotjes tsjik-tsjak met het vervangmotortje erin en het paneel er weer op.
Hierbij nog enkele beloofde 'exploded views'...

deurpaneel inclusief raamventilatiesysteem

paneel detail bevestigingslijst met raamrubber en intern weerhaakje (4x)

weerhaakje in bevestigingslijst

hefboom aan slotmechanisme met kunststof pal richting knop en rond haakje voor bevestiging motor CV

slotmechanisme binnenzijde

raammotor

geleiding rail raam

met vervangmotor CV

Hierbij nog enkele beloofde 'exploded views'...

deurpaneel inclusief raamventilatiesysteem

paneel detail bevestigingslijst met raamrubber en intern weerhaakje (4x)

weerhaakje in bevestigingslijst

hefboom aan slotmechanisme met kunststof pal richting knop en rond haakje voor bevestiging motor CV

slotmechanisme binnenzijde

raammotor

geleiding rail raam

met vervangmotor CV