zoals in eerder topic aangegeven, problemen met water in de benzinetank
viewtopic.php?f=16&t=187446&start=15
de injectoren moeten vervangen worden: die zijn nog niet zo makkelijk te vinden.
intussen maar even contact opgenomen met de benzinepomp waar ik tankte voor we Trollhättan bereikten.
M'n broer tankte (zoals altijd) met zijn 9000 de goedkoopste soort; ik stond weer 98 te druppelen.
En als je er dan nog water in plaats voor gekregen hebt, dan is het wel zuur: zeker als je de vervolgschade ziet.
Ik heb een en ander richtring pomphouder gemaild.
Ben benieuwd of er nog vervolg op komt.
watertank
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: watertank
9000 is weer on the road.
het was een heel gepuzzel, maar na brandstofpomp, leegpompen van benzinetank en nieuwe injectoren, gisteren gelijk 250 kilometer getest.
Gaat goed.
het was een heel gepuzzel, maar na brandstofpomp, leegpompen van benzinetank en nieuwe injectoren, gisteren gelijk 250 kilometer getest.
Gaat goed.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

dank, nee, nog niet.
gögel trensletör gebruikt
maar nog geen reactie
gögel trensletör gebruikt
-
Marius0404
- Donateur (7x)

heen en weer mail met Zweden. Het tankstation heeft een test gedaan, maar geen abnormale hoeveelheid water gevonden.
Blijft dus een vreemd verhaal.
(de benzinepomp die ik twee dagen eerder bezocht, kan het toch niet zijn; de problemen zijn namelijk pas begonnen na de laatste tankbeurt.
enfin, hij rijdt inmiddels weer lekker, snel vergeten maar; op naar het volgende Jubileum.
Blijft dus een vreemd verhaal.
(de benzinepomp die ik twee dagen eerder bezocht, kan het toch niet zijn; de problemen zijn namelijk pas begonnen na de laatste tankbeurt.
enfin, hij rijdt inmiddels weer lekker, snel vergeten maar; op naar het volgende Jubileum.