De opknap-ebony
-
9323
- Donateur (2x)

Re: De opknap-ebony
Op zich is het een eenvoudig klusje bij de 9000. Bij de 9-5/9-3 heb je een grotere uitdaging.
-
belomorkanal
- Geregistreerd lid
Ahhh, dat scheelt in ieder geval weer.
Ik zie in ieder geval dat ik die maf sensor niet kan schoonmaken (volgens saabscene) dus dan moeten we maar een andere regelen. U heeft een PB rademaker
Ik zie in ieder geval dat ik die maf sensor niet kan schoonmaken (volgens saabscene) dus dan moeten we maar een andere regelen. U heeft een PB rademaker
-
Chlorix
- Donateur

Ik kwam op Marktplaats een bekende tegen:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 1994-ebony
Hopelijk krijgt hij een goede nieuwe thuis.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 1994-ebony
Hopelijk krijgt hij een goede nieuwe thuis.
-
belomorkanal
- Geregistreerd lid
Helemaal vergeten hier te posten....
De wagen heeft laatst APK gekregen, menig laswerk is verricht en getectyleerd, moesten nog nieuwe remleidingen achter op en de handrem achter moest versteld worden.. zo klaar! nieuwe ashoes gemonteerd en we mogen de weg weer op.
Ik zit nog enorm in dubio over de verkoop van de auto. Ik ben er in de tijd dat ik er mee bezig ben geweest wel erg blij mee geworden en het ritje naar amsterdam gisteren (werk) was toch enorm fijn, wat een stille en fijn rijdende auto.
Ik zit te denken om mijn 9-3SS te verkopen, maar dat is dan ook gelijk weer mijn eerste saab, enorm veel sentiment en eigenlijk wil ik die ook helemaal niet kwijt, zitten nog best wel wat modificaties aan die ik natuurlijk nooit in de vraagprijs terug kan vragen...
't is wat :')
De wagen heeft laatst APK gekregen, menig laswerk is verricht en getectyleerd, moesten nog nieuwe remleidingen achter op en de handrem achter moest versteld worden.. zo klaar! nieuwe ashoes gemonteerd en we mogen de weg weer op.
Ik zit nog enorm in dubio over de verkoop van de auto. Ik ben er in de tijd dat ik er mee bezig ben geweest wel erg blij mee geworden en het ritje naar amsterdam gisteren (werk) was toch enorm fijn, wat een stille en fijn rijdende auto.
Ik zit te denken om mijn 9-3SS te verkopen, maar dat is dan ook gelijk weer mijn eerste saab, enorm veel sentiment en eigenlijk wil ik die ook helemaal niet kwijt, zitten nog best wel wat modificaties aan die ik natuurlijk nooit in de vraagprijs terug kan vragen...
't is wat :')
-
belomorkanal
- Geregistreerd lid
Ik zie nu ook dat er op de advertentie staat dat de APK verlopen is.. thanks rdw :')
-
9323
- Donateur (2x)

heb je probleempje met afslaan nog weten op te lossen?
-
belomorkanal
- Geregistreerd lid
Yes, dat was een kwestie van "hij slaat niet meer af dus ik ga er niet meer over nadenken", zo doen we dat op 't werk ook altijd..
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Ja, zat zit met hetzelfde de 9000CDE 1994 helemaal klaarmaken of weer met de 900ng cabrio die eigenlijk helemaal klaar is gaan rijden, na lang wikken en wegen
, besloten de 900 gaat eruit, had een rit van 600k en toen wist ik het zeker, de 9000CDE blijft lekker stil en comfortabel prima airco en op dak.
De 9000 moet nog een poosje naar Tanisha voor het echte bak en braad werk, ik kan dat zelf ook wel, maar dan in de keuken, en zonder gekheid die meid kan echt lassen.
Ze gaat de 900ng nog van een hydraulische koppeling voorzien kan ik er ook nog mee koppelen met mijn been, dan rijd ik er nog even mee tot de 9000CDE klaar is en dan moet hij weg, helaas zal me aan mijn hart gaan maar 2 Saabs is helaas geen optie meer.
De 9000 moet nog een poosje naar Tanisha voor het echte bak en braad werk, ik kan dat zelf ook wel, maar dan in de keuken, en zonder gekheid die meid kan echt lassen.
Ze gaat de 900ng nog van een hydraulische koppeling voorzien kan ik er ook nog mee koppelen met mijn been, dan rijd ik er nog even mee tot de 9000CDE klaar is en dan moet hij weg, helaas zal me aan mijn hart gaan maar 2 Saabs is helaas geen optie meer.
-
belomorkanal
- Geregistreerd lid
Ik heb nu fotos gestuurd naar de ANWB voor hun vrijblijvende prijsaanvraag (ofzo?) en ben benieuwd wat daaruit komt. 1 geinteresseerde voor de 9000 maar toch zit het me niet lekker, ik wil de 9000 graag houden maar ik heb ook al de 900 die ECHT niet weg kan, de 9-3 is me altijd trouw geweest en is ook lekker rap vergeleken met de 9000..
keuzes.. keuzes...
keuzes.. keuzes...
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Ben benieuwd, leef met je mee en hoop dat je toch voor de 9000 gaat, rijd zoveel lekkerder,
-
Chlorix
- Donateur

Je past duidelijk in dit rijtje: viewtopic.php?f=16&t=186800
Persoonlijk lijkt het mij het beste om één van de auto's aan een maat (of familie) te verkopen die in de buurt woont en waarvan je weet dat die er goed mee omgaat. Dan zie je tenminste dat je de goede keuze hebt gemaakt. Waarschijnlijk zul je dan niet de hoofdprijs kunnen vragen, maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Persoonlijk lijkt het mij het beste om één van de auto's aan een maat (of familie) te verkopen die in de buurt woont en waarvan je weet dat die er goed mee omgaat. Dan zie je tenminste dat je de goede keuze hebt gemaakt. Waarschijnlijk zul je dan niet de hoofdprijs kunnen vragen, maar daar gaat het natuurlijk niet om.
-
belomorkanal
- Geregistreerd lid
tsja.. Ik moet misschien ook ophouden.
Ik zat 5 minuten op marktplaats en toen zag ik een 2.8T V6 met motorproblemen voor een spotprijs.. op de autoambu en ophalen dat ding...
komt nog wel een topic over, maar nu moet de 9000 en de 9-3 SS echt weg... Niemand hier interesse..?

Ik zat 5 minuten op marktplaats en toen zag ik een 2.8T V6 met motorproblemen voor een spotprijs.. op de autoambu en ophalen dat ding...
komt nog wel een topic over, maar nu moet de 9000 en de 9-3 SS echt weg... Niemand hier interesse..?