Leuk item Saab 9000
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: Leuk item Saab 9000
Klopt weinig van de tekst. Veel fouten. Spoiler set op een cc heet bijv Airflow en geen Talladega.
Talladega was een uitvoering net als de Carlsson
Talladega was een uitvoering net als de Carlsson
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Ik dacht het, jij schrijft hetSaapie schreef: ↑wo 04 jan, 2023 14:10Klopt weinig van de tekst. Veel fouten.
viewtopic.php?f=6&t=26791
ik zal mijn eigen 9000 overzicht eens gaan afstoffen en weer voorzien van fotos want die linkjes werken niet meer na 15 jaar (jezus, wat vliegt de tijd). Inhoudelijk is die nog wel aardig accuraat
-
hermank
- Donateur (7x)

Style&Co schreef: ↑wo 04 jan, 2023 14:35
ik zal mijn eigen 9000 overzicht eens gaan afstoffen en weer voorzien van fotos want die linkjes werken niet meer na 15 jaar (jezus, wat vliegt de tijd). Inhoudelijk is die nog wel aardig accuraat
Aaahhh dat zou TOP zijn.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Grappig dat net bij de tekst 'One of the great versions that has been unfairly neglected – Turbo S. This Model has the 2.3T engine instead of the 2.0T.' mijn tweeliter-versie staat afgebeeld (met mijn broertje aan het stuur). 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

heb ik wel zin in om te doen. En heb er ook momenteel tijd voor. En door voortschrijdende kennis van de 9000 materie kan ik de info ook verrijken. Misschien maar es uitgeven in een kloeke bundel (zoals wijlen Willem Oltmans placht te zeggen over zijn memoires) en goud geld mee verdienen (not)hermank schreef: ↑wo 04 jan, 2023 18:59dat zou TOP zijn.