Hallo forummers,
ik worstel wat met de aanschaf van nieuwe (grotere) velgen. Veel origineel is er niet meer te koop. 17 inch Crosspokes zou ik wel graag nieuw willen kopen, maar die zijn erg duur en ik ben bang dat die onder de auto vandaan gejat worden. Zou niet rustig slapen. Daarom zit ik deze Borbets te overwegen:
https://www.bandenshop.nl/velgen/borbet ... gIa8_D_BwE
De steek is 4x108 dus dat is ok. Zouden ze passen met centreerringen? De ET is 20 en van het origineel 27. Levert dat nog problemen op?
Gaat dit passen?
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Gaat dit passen?
zoveel belangstelling is er toch niet bij het dievengilde voor 9000-velgen?ben bang dat die onder de auto vandaan gejat worden
-
Saapie
- Donateur (2x)

Past wel, maar zal niet mooi staan, omdat de velgen andere ET waarde hebben
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Ik zou eens kunnen kijken wat voor ET m'n Azev velgen zijn die ik onder de 9000 heb zitten... maar volgens mij zijn deze ook ET20, en 7.5 breed..

(zijn velgen bedoelt voor een Audi 80/100, maar zijn qua maat ook perfect voor de 9000 )

(zijn velgen bedoelt voor een Audi 80/100, maar zijn qua maat ook perfect voor de 9000 )
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Dank, ik zag trouwens ergens dat Ronal in het verleden niet alleen crosspokes heeft gemaakt voor Saab, maar ook voor Audizijn velgen bedoelt voor een Audi 80/100, maar zijn qua maat ook perfect voor de 9000