Ik wil bij m'n 9000 de flap van de middentunnel vervangen, omdat van de oude de 'leer look' folie los laat/opkrult.
Nu heeft dit vak een slot, maar ik kan zo niet vinden hoe dit eventueel uit te bouwen zou moeten zijn. (Ik hoop niet dat hiervoor die plakfolie aan de bovenkant er af zou moeten... )
Heeft iemand hier ervaring mee, cq, dit al eens gedaan? (het is geen must, maar ik vind het op zich wel zo mooi dat als er een slot op zit, dit ook gewoon netjes met de sleutel af/open te sluiten is.)
Slot van middentunnelvak overzetten?
-
9000-95
- Donateur

-
Carroda
- Geregistreerd lid
Re: Slot van middentunnelvak overzetten?
Ah.. dat is wel vervelend ja..
Eens kijken, eerst de nette klep in de auto zetten, en kijken of ik dat lipje dan heel uit de oude klep kan halen. (mja.. daarvan moet de cylinder ook heel blijven.
)
Iig bedankt voor de info. Nu hoeft ik iig niet meer te kijken of ik de onderkant van die klep er op een of andere manier af kan halen. Dat was de richting waar ik het eerst in zat te zoeken.
Iig bedankt voor de info. Nu hoeft ik iig niet meer te kijken of ik de onderkant van die klep er op een of andere manier af kan halen. Dat was de richting waar ik het eerst in zat te zoeken.