Edit Alles Dood: Brandstofmeter valt terug, lampje 'check radiator'

1984-1997
VanBunst
Donateur (11x)
Donateur (11x)

Re: Edit Alles Dood: Brandstofmeter valt terug, lampje 'check radiator'

Bericht door VanBunst » do 02 sep, 2021 19:39

Thx mannen voor de tips, was nu zo gepiept. Contacten lijken schoon, zie niks ingebrands. Even wat gemorreld en hij start weer. Ga iig een andere bestellen

PJ Cats
Geregistreerd lid

Bericht door PJ Cats » ma 27 sep, 2021 12:18

Ik kom even op dit topic terug. Die contactblokjes zijn nieuw vaak duur, kunnen zomaar 165 euro kosten of zo. Tweedehands zijn ze onbetrouwbaar, zoals bittere ervaring aantoont. Omdat ik deze week een paar duizend kilometer ga trappen heb ik toch maar een nieuwe gehaald. Op marktplaats vond ik een aanbieding via volvoklassiekers.nl, gevestigd in Barneveld. Ik woon daar in de buurt, dus heb opgebeld en het ding opgehaald voor een ronde honderd euro. Tot mijn verbazing zat het apparaat in een doosje met het opschrift 'original Saab part' erop. Ik verwachtte een of andere chinese imitatie, maar dat viel dus dik mee. Zal een partij NOS geweest zijn.

Just to let you know, happy saabing.

michelvenus
Geregistreerd lid

Bericht door michelvenus » ma 27 sep, 2021 12:24

Die kost bij skandix ook zo'n 100€. Ik bij m'n 9000 de Edu opnieuw gesoldeerd en ben afgelopen zaterdag van Emmerich naar Dalfsen gereden. Zo'n goeie 100 km, geen last gehad van uitval van de tankinhoud meter en koelvloeistof temperatuur meter. Dus het lijkt erop dat ik er vanaf ben. Zag alleen onderweg dat de temperatuur meter gaat zakken van net onder het midden naar bijna in het blauwe vakje. Weet niet wat daar de oorzaak van is, misschien de temperatuur sensor?

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Brandstofmeter valt terug, lampje 'check radiator'

Bericht door Steve-O » ma 27 sep, 2021 13:08

VanBunst schreef:
zo 29 aug, 2021 19:17
Hai, nee het is niet meer terug gekomen. Op en neer mee naar Slovenië, geen problemen gehad. Dus lijkt een tijdelijk ding te zijn geweest...
Niet vreemd dat het in de herfst weer op kan duiken. Kom door weersverandering. Maar de oplossing ligt gelukkig "om de hoek".

Plaats reactie